Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1442
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1440

Følg bodybuilding.dk på

gastroskopi og koloskopi

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Denne træd er både for at høre om erfaringer om for at få noget ynk med på vejen.

I dette øjeblik, sidder jeg og faster og er i gang med en udrensning. jeg har ikke spist siden igår aftes.. Det eneste jeg har fået i dag er 2 liter kakao. og kan nappe en mere inden kl fire så er det slut så må jeg kun få klar væske indtil kl.09 i morgen.. Kl 18 begynder jeg på noget kraftigt afførings middel..
Jeg har det faktisk ret ringe lige nu.. ingen energi, hovede pine, psykisk ude og skide... og sart på tønden for real..

Er der nogle af jeg der har prøvet nogle af delene.. jeg skal igennem begge i morgen.. Får noget beroligene under koloskopien i morgen.. men det værste er egentlig tanken om den gastroskopi.. Det jeg kan se den 1 cm tykke slang der nærmere sig min mund og mine øjne der begynder at skele da den lige er på kanten af synsfeltet fordi jeg fokuserer på den..

ER det slemt???
Mere fart.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg har prøvet gastroskopien, og ja, den er lidt ubehagelig. Man ligger lidt med brækfornemmelse i det kvarter (ca) det varer, men synes det var sjovt nok at kunne se med på skærmen hvad der foregik. Men altså, det er ikke værre end at jeg ville melde mig som forsøgskanin hvis jeg fik et par hundrede for det.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)

Friche skrev:Jeg har prøvet gastroskopien, og ja, den er lidt ubehagelig. Man ligger lidt med brækfornemmelse i det kvarter (ca) det varer, men synes det var sjovt nok at kunne se med på skærmen hvad der foregik. Men altså, det er ikke værre end at jeg ville melde mig som forsøgskanin hvis jeg fik et par hundrede for det.

Er der andre ting du gerne vil melde dig til for et par hundrede?

Træner her: Atletklubben Jyden

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

jeg har også prøvet begge dele og synes sgu heller ikke det var så slemt som jeg regnede med, det er selvfølgelig ikke rart men det skal bare overståes og det skal nok gå :)
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

Søren1986 skrev:men det værste er egentlig tanken om den gastroskopi.. Det jeg kan se den 1 cm tykke slang der nærmere sig min mund og mine øjne der begynder at skele da den lige er på kanten af synsfeltet fordi jeg fokuserer på den..

ER det slemt???

Behøver du at fokusere på slangen?? Ellers synes jeg da, at du skal lukke øjnene :wink: Det er der da ingen skam i. Og hvis du må, så tag nogle med dig, du kan trykke lidt i hånden, hvis det bliver slemt. Jeg var engang med en kammerat inde, da han skulle have lavet en bronkoskopi (lungerne), og han blev sprayet i halsen med noget let bedøvende, for at fjerne det værste ubehag. Ved ikke om det er samme procedure for gastroskopi, men det er måske værd at forhøre sig om. Og så fortæl personalet, at du er nervøs, og lav en plan med dem, for hvordan i bedst kan gøre det så lidt ubehageligt for dig som muligt.

Pøj pøj med det. Nogle ting i livet skal bare overståes, og skopier er en af dem.
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling!!!
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: The Gym

Mange tak Svea og Mikkel...

Puha hvad jeg ikke ville give for en sandwich med parma skinke og Brie lige nu.. er du monster jeg er sulten...
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster