Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1006
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1004

Følg bodybuilding.dk på

genoptage træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle sammen :D

Jeg skal til at genoptage min træning, jeg har tidligere været springgymnast (Stort set hele mit liv) men blev desværre skadet i skulderne, først fik jeg af vide af min fys. at det var en frossen skuldre og at jeg ikke måtte lave noget :( så jeg stoppede med min træning, hvilket resulterede i at jeg tog 15 kg på (fordi jeg ikke ændrede min kostplan) ](*,) ... Jeg blev en lille smugle frustreret over at jeg havde taget så meget på og ikke rigtig vidste hvordan jeg skulle smide de kg, når jeg havde fået at vide at jeg ikke måtte træne, så jeg ignorerede det min fys. havde fortalt mig og startede til gymnastik igen .. heldigvis var min nye træner også fys. og jeg fik ham til at tjekke min skuldre og han sagde at min skulderskade ikke var en frossen skulder, men tilgengæld var impingement og bad mig om at træne min skuldre op.

Så jeg hyrede en personlig træner som kunne hjælpe mig med at træne min skuldre op, det var så her jeg blev bidt af at gå i fitness og mens jeg trænede min skuldre op smed jeg de 15 kg igen :D :D :D

men anyways ... nu ved i lidt om mit træningsforløb, men egentlig har jeg lidt brug for hjælp til at genoptage min træning, hvilke øvelser kan i anbefale? og er der nogle der har erfaring med impingement, som ved hvilke øvelser der kan være gode? og hvor mange gange om ugen skal jeg træne?

Håber der er nogle der kan hjælpe :8

- Bambina
Passion trumps everything
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

hvis du du vil træne som vi gør det her inde, altså med formål at have store muskler bla bla bla.
så er sl 5*5 eller b2b noget du burde kigge på. og inden du spørger fordi du har hørt på dumme menesker, nej piger skal ikke træner anerledes end mænd!

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Squat: 125.00

Hvis du mener store muskler som i at man gerne vil have sixpack og generelt bare være markeret, så ja, så er det noget i den stil jeg er ude i :)

Det spørgsmål med om drenge og piger skal træne ens vidste jeg godt :dance:

Men tager lige et kig på dine to træningsmetoder :D :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster