Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Jeg er ny her på siden, men ville meget gerne høre lidt kritik på mit program og evt. råd vedr. min træningssituation. For 12 år siden trænede jeg igennem, og med rigtig gode resultater - kørte fra fullbody over 2-split til 3-split med vægt på hypertrofi, masse og styrke, men måtte stoppe pga. to kedelige arbejdsskader (var skovhugger); en smadret højre rotatormanchet og en uspecificeret ligamentskade i venstre albueled. Jeg kom aldrig ordentligt igang igen efter skaderne var lægt, før for 1½ år siden, og måtte stoppe igen pga. alment kaos og bullshit.. - men er nu, for ca. 1 måned siden, startet op igen for alvor med mit gamle antagonist 3-split program, dog i lettere tilvirket (blidere) form.
.. jeg har endnu ikke helt kommet frem til antal set/reps, men ligger omkring 4 set og mellem 6 og 8 reps per øvelse. Passer nogenlunde med at jeg går til failure på det sidste set, sidste rep.
Dag 1: bryst og ryg.
Bænkpres
Incline DB-press
Stående kapeltræk
Peck-deck
Dødløft
Træk til nakke
Bent over DB-row
Træk til bryst
Shrugs
Dag 2: Ben.
Squats
Benpres
lying leg curl
leg extensions
Seated calf raise eller standing calfraise (standing i smith-machine, i mangel på anden maskine)
.. evt. slut af med lunges, hvis der tid og kræfter til det.
Dag 3: arme og skuldre.
Millitary press
Arnold presses (lyder måske dumt, med en skadet rotatormanchet - men siden jeg er begyndt på øvelsen, lavede dB-overheadpresses før, har min gamle skade syntes at bedre sig yderligere..)
Liggende kapel-kryds (posterior delts)
Evt. 3 korte set lateral raises og frontraises.
Stående curls med EZ-bar (synes at skåne albueleddet)
Hammercurls
Concentration curls
Tricep pushdowns
Db one arm triceps extension
Skullcrushers
.. jeg har, indtil videre, udeladt CG-bænk og dibs, grundet skulderen. Hvis ikke den gamle skade gør for meget brok, skal disse selvfølgelig inkorporeres på den ene eller anden måde.
Slutter passet af med noget db/bb-underarmstræning.
Alle pas varmes op med noget cardio og lidt mave, og sluttes af med grundig tæsk til maven og lidt udstræk. Jeg æder sundt og tungt, og supplerer med kreatin og protein.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster