Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Søren P skrev:yeah, jeg giver osse min mor noget.. hun siger osse at der har hjulpet på hendes ledsmerter...
men jeg mener at have hørt at de kun vil hjælpe i noget tid, da man derefter bliver "imun" overfor det... men skal ikke kunne sige om det er noget jeg har drømt eller rent faktisk hørt... (mit hovede spiller mig tit nogle puds)
der hvor jeg arbejder laver vi disse piller. Vi laver en hvid kapsel, en blå rund pille og en oval blå pille... den sidst nævnte er der hajfinne i, og det er altså klart den bedste (den lugter så osse lidt af fisk)
mvh søren p

Søren P skrev:yeah, jeg giver osse min mor noget.. hun siger osse at der har hjulpet på hendes ledsmerter...
men jeg mener at have hørt at de kun vil hjælpe i noget tid, da man derefter bliver "imun" overfor det... men skal ikke kunne sige om det er noget jeg har drømt eller rent faktisk hørt... (mit hovede spiller mig tit nogle puds)
der hvor jeg arbejder laver vi disse piller. Vi laver en hvid kapsel, en blå rund pille og en oval blå pille... den sidst nævnte er der hajfinne i, og det er altså klart den bedste (den lugter så osse lidt af fisk)
mvh søren p

8800 skrev:Mener også, at det øger mængden af kolesterol og derfor er flere holdt op med at anbefalde det!

Det er min minnisk der er lidt smadret.Smeden skrev:Det virker kun på skader i brusk og gigt, og derfor vil en skade i en sene eller muskel ikke blive påvirket. Hvad præcist er der galt med dit knæ?

8800
IndlægSkrevet: Ons Okt 05, 2005 22:27 Emne:
Mener også, at det øger mængden af kolesterol og derfor er flere holdt op med at anbefalde det!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster