Misslaw skrev:Linealba skrev:Skulle det se håbløst ud i Ringsted, kunne det være vi skal kigge efter et godt sted i Roskilde i stedet for? Det er trods alt en anelse tættere på civilisationen
Og skulle René være for træt til at køre, så er trods alt undertegnet vokset op på landet og m a o også ejer af et kørekort (ellers havde jeg været isoleret i en skov helt til jeg var 20 år jo

)
Jeg er håbløs til geografi!!! Så hvis Roskilde ligger i nærheden er det da oplagt!
Tror vi bliver 7 ialt der skal spise, tjekker lige med de sidste 3, så kunne vi jo lave en reservation
Spørgsmålet er om du kan håndtere en polo når du nu er vant til dette, fint billede i øvrigt har du stadig gumminstøvlerne??

article-1206279-060C7721000005DC-180_634x412.jpg
Nærhed og nærhed - det er ikke vildt langt (12 min med tog, f eks) og så ligger det på vejen hjem, plus er lidt mindre bondeby end Ringsted

Og mine gummistøvler er blevet opgraderede til støvler med stiletter, men ellers er der ikke meget stor forskel fra den gang.
Og trinnet fra traktorn til en Polo er forsvinnende lille

"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole
"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart