Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Moody skrev:mange tak, glad for at se andre der efterspørger en ordentlig litteratur liste, hvis det var muligt syntes jeg bb.dk lave et reelt register lignende det med øvelser, og så tilføje en mulighed for brugeranmeldelser af bøgerne
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

Ryan skrev:Virkelig kvalitetspost.. Gider sjældent burge min tid på at rose, men det her er sku virkelig brugbart!
Ville være rart med lidt kommentarer fra folk om hvad der er værd at gå igang med?

Lærling skrev:Synes lige, disse skal med også
Stuart McGill - Low Back disorders: Evidence based prevention and rehabilitation
http://books.google.dk/books?id=j0R4-fz ... &q&f=false
Stuart Mcrobert - Beyond Brawn (ikke tilføjet)

Moody skrev:Ryan skrev:Virkelig kvalitetspost.. Gider sjældent burge min tid på at rose, men det her er sku virkelig brugbart!
Ville være rart med lidt kommentarer fra folk om hvad der er værd at gå igang med?
the strongest shall survive, starting strength, Optimizing strength training: designing nonlinear periodization workouts, the black book of training secrets og power to the people er alle fine bøger, den sidste er dog så gennemgående styrketrænings fikseret, at den nok næppe er anbefalelsesværdig.
arnolds bøger er også god læsning, men noget forældet viden.
NSCA's essentials of personal training og Science and practice of strength training står på min liste over bøger jeg skal have læst

pullupman skrev:Halvdelen af bøgerne er jo kun halve?
Og Arnolds bog kan man jo ikke læse endnu?

Moody skrev:pullupman skrev:Halvdelen af bøgerne er jo kun halve?
lulz, hvordan i alverden kan du være utilfreds med en gratis service?

pullupman skrev:Moody skrev:pullupman skrev:Halvdelen af bøgerne er jo kun halve?
Jamen halvdelen af bøgerne er halve?

pullupman skrev:Moody skrev:pullupman skrev:Halvdelen af bøgerne er jo kun halve?

Lystfiskeren skrev:pullupman skrev:Moody skrev:pullupman skrev:Halvdelen af bøgerne er jo kun halve?
DER ER GRATIS!!!

Lystfiskeren skrev:Det er en gratis service, så kan du sku da ikke blive sur over at de ikke har alle bøger i fuld længde. Du kan jo bare selv købe dem hvis de er så gode, meget længere er den vel ikke.

pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:Det er en gratis service, så kan du sku da ikke blive sur over at de ikke har alle bøger i fuld længde. Du kan jo bare selv købe dem hvis de er så gode, meget længere er den vel ikke.
Ren reklame siger jeg bare. Men ja, må man jo så bare gøre!

pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:Det er en gratis service, så kan du sku da ikke blive sur over at de ikke har alle bøger i fuld længde. Du kan jo bare selv købe dem hvis de er så gode, meget længere er den vel ikke.

Moody skrev:pullupman skrev:Lystfiskeren skrev:Det er en gratis service, så kan du sku da ikke blive sur over at de ikke har alle bøger i fuld længde. Du kan jo bare selv købe dem hvis de er så gode, meget længere er den vel ikke.
du lyder som om der er tale om det vilde tease ala en 11 sek lang xxx film, de fleste af bøgerne, som er tilføjet, er stort set fuldt publiceret men dog er en del billeder fuldt forståeligt fjernet.

pullupman skrev:Moody skrev:du lyder som om der er tale om det vilde tease ala en 11 sek lang xxx film, de fleste af bøgerne, som er tilføjet, er stort set fuldt publiceret men dog er en del billeder fuldt forståeligt fjernet.
Er de godt nok ikke! Flere af bøgerne mangler kapitler!
moody skrev:er der ingen der tvinger dig til at læse bøgerne gratis, det står dig frit for at betale for dem, jeg vil endda gå så langt som at bede dig om at gøre det; for at støtte forfatterne.

pullupman skrev:Alt det væsentlige/essensen af alle bøgerne er taget ud! Så denne tråd er meningløs.
Istedet burde der stå en masse titler, hvorefter man selv kunne finde torrents og dl..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster