Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nutty89 skrev:Hvor aftjener du din værnepligt? Jeg synes der er stor forskel på hårdheden de forskellige steder, efter de historier jeg har hørt.
Jeg var selv ved JDR og husker GSU turen som noget af det hårdeste, men set i bakspejlet var det egentlig bare fordi man stadig ikke havde vendet sig 100% til militæret. Min GSU tur startede efter en 3 dags øvelse, hvor os der ville videre i systemet lige fik en ekstra nat som bonus.
Men sørg for at vise initiativ og meld dig som gruppefører minimum 1 gang på turen.

Sebastian92 skrev:Spørg dog din BM! Er sikker på han/de meget gerne vil hjælpe dig !
Især de såkaldte "rookie sergenter" der måske har dit HBU hold som sit første kan da komme med nogle gode inputs til hvad de selv gjorde
Har du også overvejet at gå konstabel vejen ? Som regel bedre muligheder for langtidskontrakter
Da jeg skulle ind som Konstabelelev forgik psykologsamtalen over telefon

justdie skrev:Hej igen. Jeg er nu kommet hjem i god behold, og skal til Jonstrup tirsdag til optagelsesprøve. Jeg skal bl.a. til psykolog samtale og har fået af vide det vil være en god idé at jeg forinden, skriver en lille selvbiografi om mig selv, hvad har i af gode forslag som er gode at komme ind på, udover selvfølgelig hvad jeg hedder, bor, alder o.s.v.?

albertsen33 skrev:Tillykke, meeen du burde nu liiiige ha været forbi KSE og blevet OKS-1 ;)
God fornøjelse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster