Ved godt det ikke er det bedste men som starterpakke..
er den pengene værd?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mark101 skrev:http://www.danguitar.dk/product.asp?product=164 med shelter sg-160
Ved godt det ikke er det bedste men som starterpakke..
er den pengene værd?

Starpen skrev:Jeg har det lidt dårligt med, at ødelægge en eventuel handel, men jeg ville også føle mig en anelse skyldig, hvis ikke jeg gav en heads-up! Personligt, så syntes jeg det er synd, at lære at spille guitar, på en så dårlig guitar. Selvfølgelig; den gør som den skal og hvis du ikke er sikker på, du vil spille guitar, så er det en god idé, men hvis du vil blive ved, så bliver du ked af det i længden!

Bundesball skrev:Starpen skrev:Jeg har det lidt dårligt med, at ødelægge en eventuel handel, men jeg ville også føle mig en anelse skyldig, hvis ikke jeg gav en heads-up! Personligt, så syntes jeg det er synd, at lære at spille guitar, på en så dårlig guitar. Selvfølgelig; den gør som den skal og hvis du ikke er sikker på, du vil spille guitar, så er det en god idé, men hvis du vil blive ved, så bliver du ked af det i længden!
Jeg forstår bare ikke hvorfor du så ikke foreslår ham en anden guitar, så han har noget at vurdere på, og ikke mindst, vælge i mellem. Hvad er en god guitar, og hvad er en dårlig guitar? Er det prisen? Er der nogle ting den "skal" ha'? Mærker?
Jeg synes de billige guitarer er fine, det handler sjældent om guitaren, men mere af brugeren. Jeg har en crap børneguitar fra 1960 stående, som lyder fantastisk når en af mine meget guitarkyndige venner hiver den op, men skrækkelig når jeg plinger på den

Starpen skrev:Bundesball skrev:Starpen skrev:Jeg har det lidt dårligt med, at ødelægge en eventuel handel, men jeg ville også føle mig en anelse skyldig, hvis ikke jeg gav en heads-up! Personligt, så syntes jeg det er synd, at lære at spille guitar, på en så dårlig guitar. Selvfølgelig; den gør som den skal og hvis du ikke er sikker på, du vil spille guitar, så er det en god idé, men hvis du vil blive ved, så bliver du ked af det i længden!
Jeg forstår bare ikke hvorfor du så ikke foreslår ham en anden guitar, så han har noget at vurdere på, og ikke mindst, vælge i mellem. Hvad er en god guitar, og hvad er en dårlig guitar? Er det prisen? Er der nogle ting den "skal" ha'? Mærker?
Jeg synes de billige guitarer er fine, det handler sjældent om guitaren, men mere af brugeren. Jeg har en crap børneguitar fra 1960 stående, som lyder fantastisk når en af mine meget guitarkyndige venner hiver den op, men skrækkelig når jeg plinger på den
Idéen var lidt, at det så var hans call. Hvis han vælger den billige, så vil jeg ikke liste en masse andre mærker. Hvis han derimod skriver, at han vælger noget mere kvalitet, så skal jeg nok være behjælpelig. De billige guitarer er hvad de siger de er; en guitar. Hvis man bare vil have den til at stå, så er det et godt køb, men vil man mere, så er det jo 1600 kr ud af vinduet. I stedet for, at købe en ny guitar til hvert trin, så kan man lige så godt købe en guitar, der kan bruges de næste 10-20 år til både hjemme-hygge og på scenen.
Et godt råd; lad vær med, at købe noget tilfældigt! Spørg herinde og gå efter brugte guitarer - der er mange mange penge at spare!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster