Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1231
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1228

Følg bodybuilding.dk på

Guitar starterpakke

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

http://www.danguitar.dk/product.asp?product=164 med shelter sg-160

Ved godt det ikke er det bedste men som starterpakke..
er den pengene værd? :)

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Farum

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Mark101 skrev:http://www.danguitar.dk/product.asp?product=164 med shelter sg-160

Ved godt det ikke er det bedste men som starterpakke..
er den pengene værd? :)

Hvis du er interesseret har jeg præcis sådan en startpakke ståendende, bare med en anden farve guitar, som jeg ikke bruger. Har brugt den meget, meget lidt, hvilket vil sige at den er som ny.
Du skal få den til 1000.-.
Du får selvfølgelige ikke lige så god lyd som hvis du går ud og bruger flere tusinde på udstyr, men hvis det er for at lære spille guitar, og se om det er noget man vil, er det et perfekt sæt.
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 235.00
- Squat: 300.00
- Dødløft: 340.00

Jeg har det lidt dårligt med, at ødelægge en eventuel handel, men jeg ville også føle mig en anelse skyldig, hvis ikke jeg gav en heads-up! Personligt, så syntes jeg det er synd, at lære at spille guitar, på en så dårlig guitar. Selvfølgelig; den gør som den skal og hvis du ikke er sikker på, du vil spille guitar, så er det en god idé, men hvis du vil blive ved, så bliver du ked af det i længden!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

1600,- for guitar + tilbehør OG forstærker?

Jeg er selv noob med guitar, men jeg må erklære mig enig med Starpen ovenfor.

I øvrigt, har du nogen planer for, hvordan du vil lære at spille? :)

Styrkeliste
- Dødløft: 80.00

Logbog: Ingen logbog

Starpen skrev:Jeg har det lidt dårligt med, at ødelægge en eventuel handel, men jeg ville også føle mig en anelse skyldig, hvis ikke jeg gav en heads-up! Personligt, så syntes jeg det er synd, at lære at spille guitar, på en så dårlig guitar. Selvfølgelig; den gør som den skal og hvis du ikke er sikker på, du vil spille guitar, så er det en god idé, men hvis du vil blive ved, så bliver du ked af det i længden!

Jeg forstår bare ikke hvorfor du så ikke foreslår ham en anden guitar, så han har noget at vurdere på, og ikke mindst, vælge i mellem. Hvad er en god guitar, og hvad er en dårlig guitar? Er det prisen? Er der nogle ting den "skal" ha'? Mærker?

Jeg synes de billige guitarer er fine, det handler sjældent om guitaren, men mere af brugeren. Jeg har en crap børneguitar fra 1960 stående, som lyder fantastisk når en af mine meget guitarkyndige venner hiver den op, men skrækkelig når jeg plinger på den :D
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Bundesball skrev:
Starpen skrev:Jeg har det lidt dårligt med, at ødelægge en eventuel handel, men jeg ville også føle mig en anelse skyldig, hvis ikke jeg gav en heads-up! Personligt, så syntes jeg det er synd, at lære at spille guitar, på en så dårlig guitar. Selvfølgelig; den gør som den skal og hvis du ikke er sikker på, du vil spille guitar, så er det en god idé, men hvis du vil blive ved, så bliver du ked af det i længden!

Jeg forstår bare ikke hvorfor du så ikke foreslår ham en anden guitar, så han har noget at vurdere på, og ikke mindst, vælge i mellem. Hvad er en god guitar, og hvad er en dårlig guitar? Er det prisen? Er der nogle ting den "skal" ha'? Mærker?

Jeg synes de billige guitarer er fine, det handler sjældent om guitaren, men mere af brugeren. Jeg har en crap børneguitar fra 1960 stående, som lyder fantastisk når en af mine meget guitarkyndige venner hiver den op, men skrækkelig når jeg plinger på den :D

Idéen var lidt, at det så var hans call. Hvis han vælger den billige, så vil jeg ikke liste en masse andre mærker. Hvis han derimod skriver, at han vælger noget mere kvalitet, så skal jeg nok være behjælpelig. De billige guitarer er hvad de siger de er; en guitar. Hvis man bare vil have den til at stå, så er det et godt køb, men vil man mere, så er det jo 1600 kr ud af vinduet. I stedet for, at købe en ny guitar til hvert trin, så kan man lige så godt købe en guitar, der kan bruges de næste 10-20 år til både hjemme-hygge og på scenen.

Et godt råd; lad vær med, at købe noget tilfældigt! Spørg herinde og gå efter brugte guitarer - der er mange mange penge at spare!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Starpen skrev:
Bundesball skrev:

Idéen var lidt, at det så var hans call. Hvis han vælger den billige, så vil jeg ikke liste en masse andre mærker. Hvis han derimod skriver, at han vælger noget mere kvalitet, så skal jeg nok være behjælpelig. De billige guitarer er hvad de siger de er; en guitar. Hvis man bare vil have den til at stå, så er det et godt køb, men vil man mere, så er det jo 1600 kr ud af vinduet. I stedet for, at købe en ny guitar til hvert trin, så kan man lige så godt købe en guitar, der kan bruges de næste 10-20 år til både hjemme-hygge og på scenen.

Et godt råd; lad vær med, at købe noget tilfældigt! Spørg herinde og gå efter brugte guitarer - der er mange mange penge at spare!

Jeg er meget enig, men at købe guitarer for de næste 10-20 år, er nok lige at skyde over målet... Jeg kender ikke én person der ikke er startet med en billig guitar, og kender ingen der har fortrudt at bruge små 800-1000 kr. på den første guitar, som de trods alt fik spillet meget på.

Så kan man derefter i stedet for at gå et trin op, gå flere trin op. Det ville sku ærge mig mere at have brugt 5-10.000 på hele skidtet, hvis jeg så efterfølgende fandt ud af at jeg ikke fik det brugt :?

Men ja, brugte guitarer er fedt. Du får mere for pengene, og så har den allerede lidt "sjæl" :D
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Tilbage til Off topic

Brugere online