Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1537
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1536

Følg bodybuilding.dk på

Handle i USA tage chancen?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej overvejer at bestille et hudprodukt som kun kan fås i USA er lidt i tvivl om jeg skal købe det og håbe det ikke bliver taget i tolden eller om jeg skal bestille det igennem ShopUSA? Advice? Og hvad sker der egentlig 100 procent hvis det ikke kommer igennem tolden? Destruerer de bare lortet uden at give besked og jeg kan derfor vente på min pakke forevigt? Eller bliver jeg bare pålagt den afgift der er på produktet? Det er ikke helt billigt at handle igennem ShopUSA jeg har prøvet det en enkelt gang, men det virker. Det er bedre hvis man køber stort ind.
Adrenaline is rushing throug my veins
Next stop is victory, it's rushing like a train!

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis din pakke bliver taget i tolden, kan der enten ske det at du får en fin seddel fra postdanmark med du skal betale x antal kr. i told og moms. eller de tilbageholder pakken, sender dig et brev og fortæller dig du skal komme med noget dokumentation for pakkens værdi.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Logbog: Ingen logbog

Tintin skrev:Hvis din pakke bliver taget i tolden, kan der enten ske det at du får en fin seddel fra postdanmark med du skal betale x antal kr. i told og moms. eller de tilbageholder pakken, sender dig et brev og fortæller dig du skal komme med noget dokumentation for pakkens værdi.

Men de destruerer den ikke uden min accept? Og dermed money down the drain?

Produktet koster 350 danske kroner. Jeg skal betale omkring 8-900 kr for at købe det igennem ShopUSA.
Kan man på nogen måde undersøge hvad jeg ville komme til at betale hvis PostDK opkræver told, moms mm?

Styrkeliste

chill skrev:
Tintin skrev:Hvis din pakke bliver taget i tolden, kan der enten ske det at du får en fin seddel fra postdanmark med du skal betale x antal kr. i told og moms. eller de tilbageholder pakken, sender dig et brev og fortæller dig du skal komme med noget dokumentation for pakkens værdi.

Produktet koster 350 danske kroner. Jeg skal betale omkring 8-900 kr for at købe det igennem ShopUSA.
Kan man på nogen måde undersøge hvad jeg ville komme til at betale hvis PostDK opkræver told, moms mm?

De destruerer den ikke. De sender den bare tilbage.
Kig på toldpriser.dk
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 185

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har selv lige modtaget en softbox til mit kameraarsenal idag, og jeg købte det på Amazon og fik det fragtet via ShopUSA.
Det er første gang jeg bruger ShopUSA, men ikke sidste hvis jeg skulle få brug for det igen.
Hvis du vil være sikker på ikke at få et smækchok når du skal afhente det, så brug ShopUSA, der får du nemlig den fulde fragtpris oplyst fra starten af, med told og moms medregnet, så du har et konkret beløb at forholde dig til, uden overraskelser :)
Det ved du nok i forvejen siden du ved at det bliver 8-900,- med ShopUSA, men det er ihvertfald rart at planlægge efter så man VED hvad det ender med, så det kan jeg godt anbefale. Jeg ved dog ikke hvad PostDK vil opkræve hvis du vælger at køre den direkte, og den bliver snuppet.

Den softbox jeg købte kostede iøvrigt kun 50$, men fragten alene kostede 60$, men sådan er det når man ser sig lun på noget der ikke kan blive sendt til DK ellers :mrgreen:
Brugeravatar

Reputation point: 240

chill skrev:

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Du får som nævnt en seddel fra postDK, du skal være opmærksom på at du desuden godt kan komme til at vente nogle dage (eller uger!!!) på at den kommer igennem tolden, hvis den bliver snuppet. Sørg for at du får T&T af butikken i USA!
Brugeravatar

Reputation point: 30

Yilar skrev:
chill skrev:

http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Du får som nævnt en seddel fra postDK, du skal være opmærksom på at du desuden godt kan komme til at vente nogle dage (eller uger!!!) på at den kommer igennem tolden, hvis den bliver snuppet. Sørg for at du får T&T af butikken i USA!

Hvis jeg smider beløbet ind og bare regner med 100kr i fragt (aner ikke hvad det koster har ikke undersøgt) såå lander jeg på 720kr med told og moms hvilket gør det billigere end shopusa. Og hvis jeg er rigtig heldig får jeg produktet uden der bliver lagt noget på. Men det bliver naturligvis bøvlet hvis jeg skal til at kommunikere frm og tilbage med toldvæsenet.

Hvad er en T&T???

Styrkeliste

Track & Trace.
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Maribo

Træner her: Rødby Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

Kostplan: Ingen kostplan