Er du muligt at finde nogle trænings handsker til mine små pige-hænder? Det skal helst være nogen med støtte til håndleddet.
Jeg har forsøgt at kigge på bodylab og bodyman, men jeg er bange for at de er for store

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BirgitteM skrev:Hey![]()
Er du muligt at finde nogle trænings handsker til mine små pige-hænder? Det skal helst være nogen med støtte til håndleddet.
Jeg har forsøgt at kigge på bodylab og bodyman, men jeg er bange for at de er for store

BirgitteM skrev:Hey![]()

Showtek skrev:BirgitteM skrev:Hey![]()
Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at sende en email til bodylab/bodyman - og så spørge dem om størrelserne i forhold til alm. handskestørrelse?

Showtek skrev:BirgitteM skrev:Hey :)
Jeg har forsøgt at kigge på bodylab og bodyman, men jeg er bange for at de er for store :?
Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at sende en email til bodylab/bodyman - og så spørge dem om størrelserne i forhold til alm. handskestørrelse? :)

Showtek skrev:BirgitteM skrev:Hey![]()
Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at sende en email til bodylab/bodyman - og så spørge dem om størrelserne i forhold til alm. handskestørrelse?

Seth skrev:Jeg følger lige med her, jeg står nemlig med samme problemstilling (ikke med mine egne hænder altså)

svabbi skrev:Seth skrev:Jeg følger lige med her, jeg står nemlig med samme problemstilling (ikke med mine egne hænder altså)
Hvad skal du bruge et par små hansker til, hvis de ikke skal på hænderne

svabbi skrev:Seth skrev:Jeg følger lige med her, jeg står nemlig med samme problemstilling (ikke med mine egne hænder altså)
Hvad skal du bruge et par små hansker til, hvis de ikke skal på hænderne

Nogen der ved om det er samme størrelse på gasp hansker?
Seth skrev:Updatere du lige når du har fået dem også?Nogen der ved om det er samme størrelse på gasp hansker?

BirgitteM skrev:Seth skrev:Updatere du lige når du har fået dem også?Nogen der ved om det er samme størrelse på gasp hansker?
Skal jeg nok

Bodypumper skrev:Hvis man har små hænder og ikke kan passe str. small fra fx gasp, har nike lavet nogen, der kan fås helt ned i XS, min søs bruger dem - tror de koster 149.

Seth skrev:Bodypumper skrev:Hvis man har små hænder og ikke kan passe str. small fra fx gasp, har nike lavet nogen, der kan fås helt ned i XS, min søs bruger dem - tror de koster 149.
De har ikk håndleds support vel?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster