Dette er min første tråd så, håber i tager godt imod mig :-) hehe
Siden efterårs ferien året 2009 besluttede jeg mig for at jeg skulle tabe mig, samtidigt med at jeg skulle i gang med at styrketræne, så jeg lavede et lille hjemmelavet split program til et styrkecenter hvor mulighederne for øvelser er begrænset (Der er håndvægte, cables, måtter, ripper, bænk) Men siden da er jeg gået fra 125kg til en 95kg nu (er 185 høj), målet er at nå 90 kilo og få en lavere fedt procent.
Bruger følgende produkter til min træning:
Bodylab whey 80 + Aminosyrer. (Lige inden badet)
N.O Xplode (30min inden, på tom mave)
Og så har jeg lige været ude og købe noget Kreatin pulver fra Maxim.
Så mit spørgsmål er :
Ville det være dumt af mig at begynde på Kreatin hvis jeg stadigvæk har en smule fedt rundt om maven som jeg gerne ville af med, fik nemlig at vide af en kammerat at Kreatin feder, men det er da kun hvis man ikke udnytter det på den rigtige måde osv. :-) hvis man vil gerne være rimelig rundt om maven, hvad ville så været smart at gøre droppe kreatinen, eller starte på det :-)? Skal siges jeg sørger for det meste at være i underskud på kalorier hver dag, men fører ingen madlog pt! Evt. kom med nogle gode fifs til omkring maven, kender godt til dragon flags, men så ond er jeg ikke endnu :-)
Be gentle
!