Jeg blev faktisk så doven så jeg quittet min træning helt, så jeg kunne skaffe penge til mit hash også jeg kunne ryge det, havde længere perioder hvor jeg isolerede mig fra omverdenen. og brugte mere tid på tjalden end jeg gjore på min familie, jeg begyndte lige så stille og se alle min problemer, træt om morgenen, rigtig tynd (Hvis du spørgere mig) havde lyst til at blive væk fra skole & familie.
jeg har dog helt ændret min holdning nu, jeg blev træt af at hele min dag skulle gå med at skaffe hash og ryge det, så jeg sagde til mig selv nu gider jeg ikke mere. nu har jeg så igen en hel dag hvor jeg ingenting har at lave så jeg tænkte at jeg ville begynde at træne igen (har altid haft en drøm om at komme ordenligt igang, og vokse). da jeg ikke går i trænings center mere og ikke har råd til det, da jeg først dagen idag, har fået mulighed for at betale alt hvad jeg skylder, dog har jeg cirka 2500kr til gode (Overs) som jeg kan investere i et fitness center, dem får jeg dog først om en måned til 2. ja jeg står uden arbejde ;(.
det eneste jeg har at gøre med lige nu er 2x håndvægte der kan sætte 10 kilo på (Mener jeg). også ellers et fint gulv
. jeg skal bruge noget hjælp til hvordan jeg skal træne og hvornår hvor mange reps sæt også videre da jeg er helt på barbund med hvad heleved jeg laver, kunne også godt tænke mig hvis i ville skrive lidt om kost osv, har dog ikke den helt store mængde penge, protein pulver osv må også gerne indgå. jeg vil bare gerne igang igen, og da jeg ikk har råd til gym endnu må i meget gerne komme med nogle gode bud folkens Tidligere hash ryger, ryger dog stadig smøger satser på at stoppe hvis min træning motivere mig nok. hvis i har nogle tid til motivation må de også gerne indgå. Flame hate feedback ;D