Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

. Hvilket program kører du?

HerreBred skrev:Jeg har trænet lidt on/off i et par år og lige opdateret stats.
Det er Rigtig lang tid siden jeg har taget dødsløft og squat køre jeg ik.
Men dødsløft skal jeg efterhånden have med i programmet igen, så der skal nok komme en pr inden alt for længe
Jeg stoppede med øvelsen sidst fordi jeg blev for svag i min core muskler (lænd/mave), men det har jeg fået gjort noget ved, så der er ingen undskyldning længere

Hun er også super sød, der er slet ikke noget det!.

HerreBred skrev:Hvorfor fanden ville damer altid lege kærester!!!!!!??????
Ja jeg har mødt en dame for en lille måneds tid siden....
Vi har efterhånden været sammen en 5 gange og hun er begyndt at sige jer er rigtig sød og dejligHun er også super sød, der er slet ikke noget det!.
Men jeg gider virkelig ikke have kæreste på igen (er næsten lige kommet ud af et 3,5 årig forhold), da det altid ender med regler, begrænsninger, diskussioner og hva fanden de ellers kan finde på.
Den værreste er nok at de tager et "måske" som man har "lovet det", fuck jer! ;)
Nå men hun skrev så en sms til mig igår, som jeg gerne lige ville citer:
Pige: Har haft for meget i hovedet idag, eller nærmere, det har jeg stadig. Har ikke rigtig kunne finde ro idag.
mig: Hva går dig på søde?
pige: Syntes bare det var lidt mærkeligt at du undgik øjenkontakt med mig efter igår aftes(efter jeg kneppede hende), og imorges(gav hende en finger orgasme). Ved ikke om det bare er mig der mistolker det?
Altså det med øjenkontakt efter sex er noget man gør hvis man er forelsket og ikke hvis man bare ville hygge sig.
Tolker det i hvert fald som om at hun ville til at lege kærester og det nok det sidste jeg gider. Ville gerne besøge hende lidt mere og lave sjove ting med hende for hun er da sød, men jeg gider da kraftedeme ikke ligge og kneppe hende hvor jeg derefter skal kigge hende i øjne og sige alle mulige søde ting!
Er det her man skal stoppe med at se hende? Det faktisk sjovt piger ikke bare kan hygge sig med en dreng uden de skal gå over i et decideret kæreste stadie! Ahh!
), og vi er forelskede begge to, og det er ved at blive rimelig seriøst, og vi har været på en del dates efterhånden, men efter sex lægger vi os begge til at sove i hver vores side af sengen, fordi vi er helt svedige og trætte efter. Det jeg prøver at sige er, at du er bare nødt til at være åben om, hvad sex er og betyder for dig. Jeg ser det som en nydelse med partneren - ikke kærlighed. Flere af mine veninder beskriver sex som "følelser i bevægelse". Og det er lige til at brække sig over... sex er sex. Det kræver ikke følelser at have sex.

HerreBred skrev:Jeg har faktisk fået talt lidt med hende og for hende betyder sex MEGET. og min holdning er det samme som din, det er rent nydelse, thats it!. kærlighed er hvis man svinger utroligt godt sammen og har løst til at opdage hele verden med hinanden, ikke af at kneppe!
Tøser, tsk tsk ;)
Angående træningen, så er det begrund af skader den er ikke er så struktureret. Når jeg er 100% klar igen, bliver der kørt struktureret program, men det kan bare ikke lade sig gøre som det ser ud nu, desværre

holstc skrev:HerreBred skrev:Jeg har faktisk fået talt lidt med hende og for hende betyder sex MEGET. og min holdning er det samme som din, det er rent nydelse, thats it!. kærlighed er hvis man svinger utroligt godt sammen og har løst til at opdage hele verden med hinanden, ikke af at kneppe!
Tøser, tsk tsk ;)
Angående træningen, så er det begrund af skader den er ikke er så struktureret. Når jeg er 100% klar igen, bliver der kørt struktureret program, men det kan bare ikke lade sig gøre som det ser ud nu, desværre
Mange piger har det problem, at de ikke kan skille det ad. Det gælder sikkert også mange drenge for den sags skyld...
Og hvis hende du har gang i ikke kan skille det ad, må du overveje, om at du vil udnytte hende (lyve) og blive ved med det, I har gang i, eller om du vil slutte det for hendes skyld. Du ender nok med at såre hende til sidst ligemeget, sorry to say it...
Men lav hende da lige en gang til lige meget hvad
Det var lænden og knæet, der gav problemer, ikke?

HerreBred skrev:holstc skrev:HerreBred skrev:Jeg har faktisk fået talt lidt med hende og for hende betyder sex MEGET. og min holdning er det samme som din, det er rent nydelse, thats it!. kærlighed er hvis man svinger utroligt godt sammen og har løst til at opdage hele verden med hinanden, ikke af at kneppe!
Tøser, tsk tsk ;)
Mange piger har det problem, at de ikke kan skille det ad. Det gælder sikkert også mange drenge for den sags skyld...
Og hvis hende du har gang i ikke kan skille det ad, må du overveje, om at du vil udnytte hende (lyve) og blive ved med det, I har gang i, eller om du vil slutte det for hendes skyld. Du ender nok med at såre hende til sidst ligemeget, sorry to say it...
Men lav hende da lige en gang til lige meget hvad
Det var lænden og knæet, der gav problemer, ikke?
Laver hende et par gange og så stopper jeg imens legen er god
Nej det var venstre arm og nu højere arm. Det er ved selve ledet/sceneren på modsat side af albuen, der hvor du bøjer armen.
Jeg kan ved små bevægelser ligge i timevis og have PISSE ondt på en vildt mærkelig måde. Efter et par timer mærker jeg intet, indtil jeg lige svinger en ketcher, bænker, slår, what ever. Nu har jeg holdt den i ro i 2 dage og håber træningen lykkes idag!

HerreBred skrev:Let træning, da jeg stadig har skaden, det er dog blevet bedre
opvarmning:
1 times mma
bb bench press
8*50kg
8*50kg
8*55kg
8*55kg
standing db shoulder press
8*12kg
8*12kg
8*12kg
8*12kg
db bench press
8*20kg
8*20kg
8*20kg
8*20kg
military press
8*20kg
8*20kg
8*20kg
8*20kg
incline weigted crunch
8*bw+12kg
8*bw+12kg
8*bw+12kg
8*bw+12kg
Armen havde det okay igennem hele træningen

holstc skrev:Jeg ville tage military press efter rows på din ryg/ben-dag, bagefter kan du tage et par sæt lateral raises. Det undre mig lidt, at du ikke træne lidt mere specifikt mod din kamptræning. Jeg har hjulpet min bedste ven med hans program, og han er en af Danmarks bedste karate-kæmpere. Jeg ville skifte military press ud med push press, og derefter vil jeg putte nogle flere coreøvelser ind, som fokuserer på selve rotationen under et spark eksempelvis. Desuden satte jeg ham til nogle tunge chin ups, eksplosivt dødløft og eksplosive partial squats. Oven i det noget HIIT.
Bare noget du kunne overveje, hvis du vil være bedre til din kampsport. ;)
Jeg vil også lige påpege, at du burde prioritere træk højere end pres. Jeg kender ikke dine sæt og reps, men bare hav det i baghovedet.

HerreBred skrev:holstc skrev:Jeg ville tage military press efter rows på din ryg/ben-dag, bagefter kan du tage et par sæt lateral raises. Det undre mig lidt, at du ikke træne lidt mere specifikt mod din kamptræning. Jeg har hjulpet min bedste ven med hans program, og han er en af Danmarks bedste karate-kæmpere. Jeg ville skifte military press ud med push press, og derefter vil jeg putte nogle flere coreøvelser ind, som fokuserer på selve rotationen under et spark eksempelvis. Desuden satte jeg ham til nogle tunge chin ups, eksplosivt dødløft og eksplosive partial squats. Oven i det noget HIIT.
Bare noget du kunne overveje, hvis du vil være bedre til din kampsport. ;)
Jeg vil også lige påpege, at du burde prioritere træk højere end pres. Jeg kender ikke dine sæt og reps, men bare hav det i baghovedet.
Jeg ville træne for 2 ting.
1. have en flot krop, her er det vigtigt med en stor brystkasse efter min mening og derfor skal presse øvelser også være i fokus.
2. at blive bedre til kampsport. Dette er dog et nyt emne for mig.
Kan godt se det ville være fint med nogle coreøvelser som fokuser på rotationen i hoften, men hvilke for ka da ikke lige selv komme i tanke om nogen?
kan jeg ikke få dig til begrunde hvorfor lige præcis disse øvelser og udførelse skulle være godt til kampsport?: "Desuden satte jeg ham til nogle tunge chin ups, eksplosivt dødløft og eksplosive partial squats. Oven i det noget HIIT. "

HerreBred skrev:Trænings program som jeg ville begynde på ser nu således ud:
dag1:
benchpress
incline benchpress
french press kontra small grip bench press
triceps pushdown
incline crunshes
ab wheel/ dragon flagg
barbell twist
dag2:
pull ups
deadlift/squat