Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1714
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1712

Følg bodybuilding.dk på

Hey alle sammen

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Det er længe siden... har ikk kunne logge ind men har lige fået gen-aktiveret men bruger hehe... har dog været inde og læse lidt med... men har et lille problem jeg gerne vil høre jeres meninger om... jeg har fået utrolig store resultater med min træning på meget kort tid... det har fået folk til at tro jeg er krudtet som en gal... det er self fedt i starten... men når man så fortæller folk man ikk har taget noget og de alligevel siger det videre i byen... Hvad kan man gøre? for at overbevise folk om man ikk har taget noget? er der en test man kan tage ved f.eks lægen? der ikk koster der helt store? og er der en tid den skal tages inden? for at evt det man får i kroppen ikke er ude igen? ved ikk om jeg blandede rundt i det hele her, men håber i forstår?

Vh Den tilbagevendte DD

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Træls når folk får ondt i røven over at man opnår gode resultater uden snyd :(
Jeg tror ikke at min læge ville tage penge for at få lavet sådan en test, men jeg ved det ikke.

ps welcome back :D
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

De er misundelige, og F.U.C.K. hvad andre, som ikke tror på dig, tænker om dig...
Men det er måske bare mig som er ligeglad med andre ??? :D

Geografisk sted: Aalborg

DeagleDyr skrev:Det er længe siden... har ikk kunne logge ind men har lige fået gen-aktiveret men bruger hehe... har dog været inde og læse lidt med... men har et lille problem jeg gerne vil høre jeres meninger om... jeg har fået utrolig store resultater med min træning på meget kort tid... det har fået folk til at tro jeg er krudtet som en gal... det er self fedt i starten... men når man så fortæller folk man ikk har taget noget og de alligevel siger det videre i byen... Hvad kan man gøre? for at overbevise folk om man ikk har taget noget? er der en test man kan tage ved f.eks lægen? der ikk koster der helt store? og er der en tid den skal tages inden? for at evt det man får i kroppen ikke er ude igen? ved ikk om jeg blandede rundt i det hele her, men håber i forstår?

Vh Den tilbagevendte DD

lad dem komme med dig til træning og hjem og så kan de selv se at det altså er rå styrke og god mad der har formet dig :) hehe

men ja... fuck da dem :) mine venner sagde også at protein pulver og kreatin pulver er snyd :P

har haft mange samtaler med dem for at modbevise det :)
Billede

Geografisk sted: Danmark man

Du kan godt få taget sådan en prøve, men den koster nogle tusind kr. vil skyde på mellem 3-5k så det er ikke en billig fornøjelse!

lad dem komme med dig til træning og hjem og så kan de selv se at det altså er rå styrke og god mad der har formet dig :) hehe

Øhh. Man kan da ikke konstatere at vedkommende ikke tager noget, ved at tage til træning med vedkommende.[/quote]
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Må vi ikke se billeder?
When you´re as great as I am, it´s hard to be humble - Muhammad Ali
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N

mcn skrev:Må vi ikke se billeder?

Ja, smid nogle billeder op Deagle! :)

Som Jacob nævner kan man ikke se noget ud fra træningen!

Min ikke du kan få målt visse lever og blod-værdier, hvorefter du kan tilbagevise påstandene? Mener det er ganske gratis!
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Kostplan: Vis kostplan

Noget andet er, kan du ikke være ligeglad med hvad folk mener? Jeg mener, who cares, de er jo bare misundelige fordi de ikke fatter en dyt af træning og kost åbenvart. Du træner vel ikke for deres skyld men for din egen?
When you´re as great as I am, it´s hard to be humble - Muhammad Ali
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N

Folk vil altid mistænke dem, der opnår rigtig flotte resultater for at snyde. Det kan der ikke gøres en skid ved. Smeden og jeg har fx en ven, som hele byen også er overbevist om har krudtet den, primært fordi han var en lille bitte dreng førhen og er nu en ordentlig mofo. Personligt er jeg også voldsomt i tvivl om han har taget noget, for jeg kan ikke umiddelbart forestille mig, at han skulle have den fornødne viden til at opnå den masse han har nu uden at være på noget. Jeg synes dog man skal lade folk komme tvivlen til gode og jeg har altid max respekt for dem, der virkelig formår at få rigtig gode resultater med deres træning. At folk ofte er nogen små, misundeligt awekatte kan der ikke gøres noget ved. Vær glad for dine resultater og skid resten et stykke.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

tak for jeres indlæg alle sammen... et eller andet sted er det vel ligemege hvad folk tror men det er ikk fedt når folk ser ned på en pga disse latterlige rygter... jeg har et par bileder jeg kan smide op ja men de er et par måneder gamle og er begyndt at skrumpe lidt ind eftersom jeg går på gym efterskole nu jo ;D hehe

Så er der billeder, det sidste billede er kun et par uger gammelt dog spænder jeg ikk maven her på det da skulle være et bicep shot

ye men billeder snyder :) jeg er ikk grande... slet ikk... men er også kun 15 år? og det der har taget mig ca 5 måneder 4 måneder seriøs træning..

Fordi at folk ser ned på en ihvertfald der hvor ejg kommer fra når man er skudt af på sådan noget lort? der er en del fra byen der er det... også på min alder... jeg har ikk noget imod folk tror det? men at de ikk fatter det når jeg siger det til dem at jeg ikk er... eller at de siger det videre til deres venner.. jeg syntes der er grænser..

GOde resukltater for en 15-årig helt sikkert, men at siger du må have krudtet for at nå den størrelse viser jo bare at det er ignorante folk du har med at gøre!

Du har garanteret også taget lidt "fjet" genem din kost på og så ser man sgu lidt større ud :)

BAre være stolt over dine resultater og fortsæt i samme stil!
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00