
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)



Jeg løb et smut forbi havnen igår morges - og der rykkede vinden også lidt voldsom i korpusetHill skrev:- det ene øjeblik stod jeg nærmest stille for det næste at blive blæst af sted

mic skrev:Jeg løb et smut forbi havnen igår morges - og der rykkede vinden også lidt voldsom i korpusetHill skrev:- det ene øjeblik stod jeg nærmest stille for det næste at blive blæst af sted![]()
Jeg skal iøvrigt løbe mandag, havde taget fejl af dagen. Du skulle først løbe den 3.?
Og det er jo hårdt at lade som om man slet ikke anstrenger sig i så lang tid


Det lyder spændende med ruten - ved du noget om, om der er småstigninger undervejs?Hill skrev:Jeg har i øvrigt hørt at de har omlagt ruten endnu en gang så endnu mere løbes inde i selve parken - det syntes jeg godt snart de kan stoppe med det er jo snart en slalombaneOg det er jo hårdt at lade som om man slet ikke anstrenger sig i så lang tid
![]()
OK du skal løbe mandag så har jeg jo lige nogle dage til at forberede mig til at slå din tid
Edit: var lige inde og tjekke ruten på http://www.sparta.dk/lobsoversigt/ruterne/270we.aspx den ligner en del det jeg husker fra 2 år siden, men kan da godt se at den slår et par smut mere ind i parken.
Jeg går stadig efter 23:30 - igår på min 4+ km. var jeg nede på en km./tid på 4:37 , og det er 3 sek. under de 4:40 som jeg skal holde. 
mic skrev:Det lyder spændende med ruten - ved du noget om, om der er småstigninger undervejs?Hill skrev:Jeg har i øvrigt hørt at de har omlagt ruten endnu en gang så endnu mere løbes inde i selve parken - det syntes jeg godt snart de kan stoppe med det er jo snart en slalombaneOg det er jo hårdt at lade som om man slet ikke anstrenger sig i så lang tid
![]()
OK du skal løbe mandag så har jeg jo lige nogle dage til at forberede mig til at slå din tid
Edit: var lige inde og tjekke ruten på http://www.sparta.dk/lobsoversigt/ruterne/270we.aspx den ligner en del det jeg husker fra 2 år siden, men kan da godt se at den slår et par smut mere ind i parken.
Jeg håber at du slår min tidJeg går stadig efter 23:30 - igår på min 4+ km. var jeg nede på en km./tid på 4:37 , og det er 3 sek. under de 4:40 som jeg skal holde.
Tror du ikke at din tid ryger under 25 min.? Det vil jeg da skyde på at den gør.

Hill skrev:problemet med DHL stafetten er også at der er så mange løbere at man render i vejen for hinanden - dette besværliggøres yderligere af alle de sving hvor folk krydser ind over - så det er nok ikke her man skal satse på at sætte den helt store PR

mic skrev:Hill skrev:problemet med DHL stafetten er også at der er så mange løbere at man render i vejen for hinanden - dette besværliggøres yderligere af alle de sving hvor folk krydser ind over - så det er nok ikke her man skal satse på at sætte den helt store PR
Det bliver spændende.. jeg er DHL jomfru, så jeg er sgu spændt på at se hvor pakket ruten er.. om der er plads til at komme frem. Jeg er også spændt på hvad nr. jeg skal løbe.. håber at jeg skal løbe nr. 2 - så slipper jeg for fællesstarten, og samtidig for at vente for længe.




](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Hill skrev:Skulderskade![]()

Træbenet skrev:Hill skrev:Skulderskade![]()
Undslyld mig lige!!! Men hvordan går det med den skulder der???
...........................Nårh den
Eller også må jeg bare leve med det som jeg har gjort i snart 2 år - jeg kan jo godt træne bare ikke alle øvelser.

Træbenet skrev:Orh!! Sikke noget hø!! Jeg troede (håbede) det var meget bedre nu.... Kan du mærke det i nogen af de øvelser du laver? Da jeg rodede med det, blev jeg sat til at træne en masse Scapular push-ups og Facepulls... Og det blev meget bedre.... Jeg ved at jeg skal bare holde mig fra Puhspress og helst os al anden overhead press... Men jeg er helt stoppet med at træne... for jeg gik i stykker alle mulige steder...

Men det blive den helt sikkert ikke 


Hill skrev:3/9-2010 gårdsdagens træningsfix
DHL stafetten blev overstået på 24:08 PR -36 sek![]()
Mit holds samlede tid landede på 2:12:21 så udemærket


mic skrev:Hill skrev:3/9-2010 gårdsdagens træningsfix
DHL stafetten blev overstået på 24:08 PR -36 sek![]()
Mit holds samlede tid landede på 2:12:21 så udemærket
God tidSå tillykke med PR










Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster