Loggen er lavet for, først at fremmest, at kunne følge med i mine egne resultater, men ligeledes også for at få feedback. Jeg vil føre min træning herinde, og I skal være velkomne til at spørge om hvad som helst det nu skulle være!

Stats:
Alder: 18 år
Højde: 180 cm
Vægt: 93 kg
Mål:
Bryst/ryg: 102 cm
Talje: 95 cm
Hofter: 107 cm
Skuldre: 118 cm
Overarm: 36 cm
Forarm: 32 cm
Lår: 66 cm
Læg: 44 cm
Lidt baggrundshistorie:
Jeg har aldrig være særlig stærk eller synderlig markeret i hele mit liv, men rettere på grænsen til buttet. Det besluttede jeg mig for at ændre på, for cirka et års tid siden, hvor jeg gik fra en vægt på 87 kg til 70 kg på 5 måneder. Jeg tabte godt og vel al muskelmasse over den periode, dog gik min fedtprocent også ned, men ikke noget jeg har tal på, og heller ikke nævneværdigt.
I midten af Juli lå min vægt på 77, og synes at det var på tide at gøre noget ved sagen, og meldte mig derfor ind i et center, hvilket bringer mig videre til næste afsnit.
Nuværende status:
Jeg har altså bulket i næsten 6 måneder nu, og min vægt ligger nu på 93 kg.
Jeg kørte efter dette program indtil december: http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/ - hvorefter jeg startede på et program inspireret af: http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics
Med SL 5x5 programmet lød mine slut-løft som følgende:
Bænk:
5x5x57,5
Squat:
5x5x77,5
Dødløft:
5x5x130
OH-press:
5x5x37,5
Rows:
5x5x55
Med B2B-inspireret program er jeg kommet til:
Bænk:
4x8x52,5
Incline:
4x8x40
Military pres:
4x8x32,5
Squat:
4x8x62,5
Dødløft:
4x8x100
Barbell Rows:
4x8x47,5
Jeg følger progressionen beskrevet i B2B: Dog øger jeg fx ikke vægten på både bænk, incline, military og pushdowns på samme dag. Men prøver at øge i første øvelse, for dernæst at se hvorledes det går i de næste.
Jeg har ingen intentioner om at stille op i hverken styrkeløft, eller bodybuilding som det ser ud nu, men jeg ved ikke om det ændrer sig senere. Jeg vil senere smide videoer og billeder ind, så der kommer lidt gang i det herinde.