Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 973
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 970

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp! Mangler en masse hjælp!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle sammen!

Det her er første gang jeg poster noget herinde, ved ikke helt om det var den rigtige kategori at poste i, men håber det går!

For lidt over et år siden begyndte jeg at træne. Jeg har altid været vanvittig splejset og tynd. Da jeg startede var jeg 1.74 høj og vejede 56 kg. På daværende tidspunkt var jeg 18 år, og jeg er 19 nu.

Jeg startede ud med at træne 3-4 gange om ugen med et program fra en af mine venner. Samtidig drak jeg 1-2 shakes med weight gainer om dagen. Jeg endte med at veje 61-62 kg efter 2-3 måneder. Jeg fik nogle gode brystmuskler og mine arme var også blevet større, så det var jeg super glad for. Efter de første måneder med gode resultater pressede jeg mig selv rigtig meget, og det mener jeg virkelig. Jeg syntes dog bare ikke at jeg har fået vanvittig meget ud af min træning efter de måneder, det er som om det er gået helt i stå.

Problemet er, at jeg ikke har styr på min kost har jeg en teori om. Jeg går på HTX og lektier er der nok af, så jeg har haft mange problemer med at fokusere på at strikke min kost sammen. Inde i mit hoved er det meget kompliceret, og jeg tror også jeg gør det mere kompliceret end det er.

Mit mål har altid været at blive større, jeg er mega tilfreds med hvordan mit bryst har udviklet sig, men mine arme og mave er virkelig ikke noget at råbe hurra for selvom jeg træner vildt hårdt.

Jeg tror virkelig jeg mangler at få styr på alle grund principperne vedr. træning. Hvornår skal jeg bulke og hvornår skal jeg cutte? Hvordan skal jeg bulke, og hvordan skal jeg cutte? Jeg mangler at få styr på det helt basale, omkring hvordan en kost skal strikkes sammen og hvornår jeg skal gøre de forskellige ting for at blive stor men samtidig også have en lav fedtprocent.

Jeg undskylder på forhånd hvis det jeg har skrevet har for mange uklarheder, jeg håber bare inderligt at der kommer nogle der har styr på det og kan give mig nogle retningslinjer til hvordan jeg skal gøre. Hvis der mangler noget info kan i bare skrive jeg skal nok svare selvfølgelig. Håber i tager godt imod det! :-)

KH

Oliver

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Læs den her artikel og alt der linkes til. Så har du den basis viden du har brug for.
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

Læs her først!
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Der står en masse om kost og andet grundlæggende.

Start med dette program, Det virker! HUSK at gør som programmet forskriver og ikke alt muligt andet.
http://stronglifts.com/

Når du er færdig med ovenstående program, kan du evt. følge dette program. Det virker også
http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Mange tak drenge! Jeg værdsætter virkelig jeres hjælp!

Hvis der er andre som også har input så modtager jeg det med glæde!

Endnu en gang, MANGE TAK!

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster