Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

salt skrev:Lad være mere at købe noget du ikke har brug. Jeg ved godt at det er svært ikke at blive fanget af den lovløshed der eksisterer i fitnessbranchen. Der er ganske få produkter du reelt kan få gavn af.
Alle de bøtter med smarte farver og teksten "anabolic 2tm", "testogen", "mutantmass" osv. er ikke andet end varm luft og marketing.
Træning, kost og søvn. Skru på dem først. Når det er på plads (det kommer aldrig helt på plads). Så kan du begynde at overveje om du vil få gavn af HMB, Beta-alaine, Kreatin og hvad der ellers er.

bohan11 skrev:salt skrev:Lad være mere at købe noget du ikke har brug. Jeg ved godt at det er svært ikke at blive fanget af den lovløshed der eksisterer i fitnessbranchen. Der er ganske få produkter du reelt kan få gavn af.
Alle de bøtter med smarte farver og teksten "anabolic 2tm", "testogen", "mutantmass" osv. er ikke andet end varm luft og marketing.
Træning, kost og søvn. Skru på dem først. Når det er på plads (det kommer aldrig helt på plads). Så kan du begynde at overveje om du vil få gavn af HMB, Beta-alaine, Kreatin og hvad der ellers er.
Skal jeg så bare returnere det eller gemme det til jeg for brug for det ?

Arizon skrev:Åh nej jeg dør nok imorgen så. Drikker xtend 3-4 gange dagligt imellem mine måltider

Kudos skrev:bohan11 skrev:salt skrev:Lad være mere at købe noget du ikke har brug. Jeg ved godt at det er svært ikke at blive fanget af den lovløshed der eksisterer i fitnessbranchen. Der er ganske få produkter du reelt kan få gavn af.
Skal jeg så bare returnere det eller gemme det til jeg for brug for det ?
Hvis du har mulighed for at returnere det, så gør det. Lur mig om det ikke er noget i stil med denne http://www.cancer.org/cancer/cancercauses/othercarcinogens/athome/cancer-warning-labels-based-on-californias-proposition-65, du har læst?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster