Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1142
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1140

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp søges!!!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hejsa der!!!
Jeg er lige startet med at træne og det hele virker sårn lidt uoverskueligt, sys jeg... er der mon nogle som vil fortælle mig hvordan jeg træner min krop bedst??? jeg er overvægtig og vil selvfølgelig gerne af med en masse kilo [-o< 20 ca.... der er ikke noget specielt jeg vil træne, bare have en veltrimmet krop!!! håber der sidder nogle derude der vil hjælp mig... jeg er fuldstændig grøn...
+200 gram... nedtur... på den igen...

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hobro

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Først må du sætte dig ind i tingene ved at læse nogen artikler: http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=37
Brugeravatar

Træner her: Struer Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 205.00

blitz skrev:Først må du sætte dig ind i tingene ved at læse nogen artikler: http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=37
hmm nu har jeg siddet og læst lidt på siden, men jeg kan kun finde noget til folk der vil være større :( der er ikke noget for folk som vil være mindre men veltrænet... ??? #-o er helt på bar bund!!!

Snakker vi om styrketræning og konditionstræning eller ren og skær konditionstræning?
Brugeravatar

Geografisk sted: Fredericia

Jakob skrev:Snakker vi om styrketræning og konditionstræning eller ren og skær konditionstræning?
det er både konditions og styrketræning... måske med vægt på styrketræning. jeg bruger en crosstrainer (eller hvad det nu er den hedder ), er det en go ide??? 8-[ jeg kommer hvert fald til at svede :D

Hvis du er i fitness center så gå til spinning. Hvis ikke, løb løb løb udenfor. Og du ved godt selv hvad der er sundt og usundt. Hvis du vil tabe dig må du også yde noget! Derfor motioner en masse, og spis en masse grøntsager og brød uden smør. Når du først hat tabt de kilo er du glad for det hårde arbejde.

held og lykke med det.

Logbog: Ingen logbog

densmartejohn skrev:Hvis du er i fitness center så gå til spinning. Hvis ikke, løb løb løb udenfor. Og du ved godt selv hvad der er sundt og usundt. Hvis du vil tabe dig må du også yde noget! Derfor motioner en masse, og spis en masse grøntsager og brød uden smør. Når du først hat tabt de kilo er du glad for det hårde arbejde.

held og lykke med det.

okay... jeg prøver at dyrke alt den motion jeg kan... men det at løbe er ikke mig... det kan jge slet ikke tage mig sammen til... jeg tror det er fordi man ikke altid kan regne med vejret... der er jo så koldt"!!! :-({|= det er derfor jeg er blevet så glad for den crosstrainer( jeg tror det er det den hedder, den der hvor man "løber og bruger armene samtidig... ) men den kan jeg hvert fald godt lide!!!! vi har ingen spinning i det fitnesscenter jeg bruger... desværre, for det er godt...
det er noget med at man skal spise groft brød ikke???

Jeg kan varmt anbefale http://www.iform.dk på den side kan du finde alt hvad der er at vide at om motion, sund kost og hvad ved jeg. Jeg bruger selv siden rigtig meget :)
De fede de må svede
Brugeravatar

Geografisk sted: Himmerland

en mega god ting, hvis du ikke allrede gør det. Stop med at spise usundt meget god vej til at tabe sig, Sundt ++motion så er du godt på vej.

Hvis du kan lide at cykle kan du evt. også gører det, hvis ikke kan man jo altid købe en brugt "cykle maskine" koster der ved 200-700 for en rimelig en http://www.guloggraits.dk / http://www.dba.dk

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

det der med at lade være med at spise usundt arbejder jeg på... jeg falder stadig i engang i mellem, men jeg spiser ikke store mænger usunde sager når jeg falder i... så er det kun lidt... men lidt er vel osse skidt!!! jeg er til gengæld begyndt at spise mange grøntsager og frugt!!! O:) =D> hurra!!!! skulderklap til mig!!!

Det er jo heller ikke verdens undergang, hvis man kommer til at guffe et lille stykke chokolade eller et par bolcher. :)
De fede de må svede
Brugeravatar

Geografisk sted: Himmerland

Mushroom skrev:Det er jo heller ikke verdens undergang, hvis man kommer til at guffe et lille stykke chokolade eller et par bolcher. :)

det er jeg da glad for at høre :D det er jo bare min samvittighed jeg skal døje med bagefter... :twisted: og den kan godt være slem.... men hva....:)

Ja, dårlig samvittighed sucks - især hvis det er på grund af noget så latterligt som at man har spist noget...
Correct me if I´m wrong, men jeg har hørt, at kroppen har bedre af meget slik på én gang end lidt hver dag - og nu er meget selvfølgelig et vidt begreb. Så jeg holder mig (så vidt muligt :D ) fra slik hele ugen, undtagen i weekenden, hvor jeg tillader mig en slikdag. Det er min belønning til mig selv efter en hel uge, hvor jeg har haft lyst til slik hver dag, men bekæmpet det (damn den skide sukkertrang!!!).

Rosea skrev:Ja, dårlig samvittighed sucks - især hvis det er på grund af noget så latterligt som at man har spist noget...
Correct me if I´m wrong, men jeg har hørt, at kroppen har bedre af meget slik på én gang end lidt hver dag - og nu er meget selvfølgelig et vidt begreb. Så jeg holder mig (så vidt muligt :D ) fra slik hele ugen, undtagen i weekenden, hvor jeg tillader mig en slikdag. Det er min belønning til mig selv efter en hel uge, hvor jeg har haft lyst til slik hver dag, men bekæmpet det (damn den skide sukkertrang!!!).

jeg ved faktisk ikke om det er bedre at spise det hele på en gang.. måske er der en der kan fortælle os det??? jeg må desværre indrømme at jeg er lidt go til at gå ind i kantinen og købe et eller andet sødt i pauserne.. DOH!! jeg bilder mig selv ind at jeg vil have godt af noget mere energi :-({|= DÅRLIG undskyldning!!! i know, but i am so weak!!!! især når det kommer til noget der er sødt!!! kæmper du osse med vægten???

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster