Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hmm nu har jeg siddet og læst lidt på siden, men jeg kan kun finde noget til folk der vil være størreblitz skrev:Først må du sætte dig ind i tingene ved at læse nogen artikler: http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=37
er helt på bar bund!!!

det er både konditions og styrketræning... måske med vægt på styrketræning. jeg bruger en crosstrainer (eller hvad det nu er den hedder ), er det en go ide??? 8-[ jeg kommer hvert fald til at svedeJakob skrev:Snakker vi om styrketræning og konditionstræning eller ren og skær konditionstræning?

densmartejohn skrev:Hvis du er i fitness center så gå til spinning. Hvis ikke, løb løb løb udenfor. Og du ved godt selv hvad der er sundt og usundt. Hvis du vil tabe dig må du også yde noget! Derfor motioner en masse, og spis en masse grøntsager og brød uden smør. Når du først hat tabt de kilo er du glad for det hårde arbejde.
held og lykke med det.
det er derfor jeg er blevet så glad for den crosstrainer( jeg tror det er det den hedder, den der hvor man "løber og bruger armene samtidig... ) men den kan jeg hvert fald godt lide!!!! vi har ingen spinning i det fitnesscenter jeg bruger... desværre, for det er godt...

Mushroom skrev:Det er jo heller ikke verdens undergang, hvis man kommer til at guffe et lille stykke chokolade eller et par bolcher.
det er jo bare min samvittighed jeg skal døje med bagefter... 
) fra slik hele ugen, undtagen i weekenden, hvor jeg tillader mig en slikdag. Det er min belønning til mig selv efter en hel uge, hvor jeg har haft lyst til slik hver dag, men bekæmpet det (damn den skide sukkertrang!!!).
Rosea skrev:Ja, dårlig samvittighed sucks - især hvis det er på grund af noget så latterligt som at man har spist noget...
Correct me if I´m wrong, men jeg har hørt, at kroppen har bedre af meget slik på én gang end lidt hver dag - og nu er meget selvfølgelig et vidt begreb. Så jeg holder mig (så vidt muligt) fra slik hele ugen, undtagen i weekenden, hvor jeg tillader mig en slikdag. Det er min belønning til mig selv efter en hel uge, hvor jeg har haft lyst til slik hver dag, men bekæmpet det (damn den skide sukkertrang!!!).
DÅRLIG undskyldning!!! i know, but i am so weak!!!! især når det kommer til noget der er sødt!!! kæmper du osse med vægten???
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster