Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

deanDK skrev:Hej BB,
Jeg har fået lavet en maveoperation som gør, at jeg ikke kan spise store måltider.Jeg træner relativt meget, 4-5 gange om ugen.
Jeg har svært ved at opnå tilstrækkeligt nok protein så jeg kan udvikle mig og få den krop jeg ønsker.
Kunne i have nogen gode idéer og tricks til hvordan jeg kan få så meget protein ned som muligt?
Til info har min mave svært ved at spise bøf eller kylling da min mave nærmest kun kan spise en kvart bøf/kyllingfillet også lukker den sammen. Så det er desværre ikke vejen frem - havde ellers været lækkert! ;-)
Måske flydende aminosyre eller har i andre gode tricks?
Håber I kan hjælpe og tusind tak på forhånd.

deanDK skrev:Hej BB,
Jeg har fået lavet en maveoperation som gør, at jeg ikke kan spise store måltider.Jeg træner relativt meget, 4-5 gange om ugen.
Jeg har svært ved at opnå tilstrækkeligt nok protein så jeg kan udvikle mig og få den krop jeg ønsker.
Kunne i have nogen gode idéer og tricks til hvordan jeg kan få så meget protein ned som muligt?
Til info har min mave svært ved at spise bøf eller kylling da min mave nærmest kun kan spise en kvart bøf/kyllingfillet også lukker den sammen. Så det er desværre ikke vejen frem - havde ellers været lækkert! ;-)
Måske flydende aminosyre eller har i andre gode tricks?
Håber I kan hjælpe og tusind tak på forhånd.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster