Critter skrev:@ TS: Jeg må indrømme at din attitude irrirterer mig en smule. Hvorfor skriver jeg så i din tråd, hvis jeg alligevel ikke har noget konstruktivt at bidrage med? Det at din attitude irrirterer mig, kan vel egentlig godt være konstruktivt. Jeg fornemmer, at det ikke handler om at finde den perfekte weightgainer, men derimod om at du skal lære dig selv at nogle ting måske kræver lidt tilvænning. It's not about getting what you want, it's about wanting what you have.
Hvad så hvis det ikke smager super godt? Hvis du ikke engang kan drikke proteinpulver+carbs, så ved jeg ikke helt hvad du ville kunne lide. Og hvad sker der for din mælke-hypotese? Flere personer herinde drikker flere liter mælk om dagen, og oplever ikke den tilstand du beskriver.
Mit råd til dig: Tag et valg, og hold dig til det. Flere af de tråde jeg har læst fra dig, bærer præg af, at du ikke "gider" tage den hårde vej. Det er nu engang imellem nødvendigt.
Som sagt, af egen erfaring ved jeg mælk = dårlig mave.
Det er ikke en hyppotese, det er et faktum for mit vedkommende, ved ikke hvordan det er for andre.
Hvis jeg er så irriterende, hvorfor skal du så læse mine posts ?
åbenbart efter din mening fatter jeg ikke en skid og gidder ikke en skid.
Fint, så lad mig dog forblive sådan, mine posts de sidste 4 gange har omhandlet følgende.
BB.dk's politik ang. censur - Har ikke en skid at gøre med at jeg er doven.
En video jeg tog som jeg postede herinde - Det skriger fandme dovenskab jo :O
Spurgte ind til hvordan hver især træner mave for at finde nogle nye ting - Jeg vil gerne have lidt info til min træning ?
Ville vide hvor man kunne finde usaltede peanuts ?, ja jeg er doven her, for jeg gidder ikke gå igennem 8 inkøbs centre og lede alle hylder igennem efter usaltede peanuts.
Flot kloge åge.
Og hvis jeg ikke kan lide smagen af WG hvad så ?
Det er derfor jeg spørger efter om der er nogen der kender en der smager godt.
Jeg er skide ligeglad med "Hardcore" BB'er du er og hvor meget du elsker smagen af lort for at blive stor.
Jeg vil gerne drikke noget der smager godt, sådan er det.
You have to do what others won't to achieve what others don't.