Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ZinK_ skrev:tak for svaret rambo, men det er det igen, ville gerne ha lidt efaring, før jeg køber en bil til så mange penge. kender også flere, som har købt en nysynet bil til omrking 20k-40k som har kørt nu uden reptationer og næsten fejlfri i 2-3 år... derfor jeg ikke går efter en brian bil, hvor motoren er helt fucked up.. har kigget lidt på http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... did=333119 hvis jeg kan få den ned på 30.000 kr, tror jeg det sku bliver den

Rambo-Ringsted skrev:nu bliver jeg nød til at kommenter..
det kan ikke betale sig at købe brugte biler i Danmark mere!
jeg er lige blevet 19 og jeg startede med en Vento fra 1994... efter at have haft den i 1år havde jeg brugt for omkring 50kg på den i reparationer og det var ved en sort mekaniker!
efter alt det piss satte min far og min storebror sig ned og regnede på det. "min bror havde liget fået total skadet hans bil da en mercer kørte op i røven af ham i hans daewoo.. og de kom frem til at det ikke kan betale sig andet end at købe en af de biler hvor afgiften er sat ned på.. "AYGO,PICANTO,COLT" og så vidre...
du får en splinter ny bil for 103.000 kr som kører de 21km pr liter.. mere hvis du gerne vil have den til det...
vægtafgift er 520kr om året og forsikring er heller ikke særlig dyr...
det er mit råd til dig..... og har skam snakket med mekanikere om dette og de giver mig 100% ret i at det ikke kan betale sig at købe en brugt bil.....

Rambo-Ringsted skrev:du tror måske at Aygo'en er langsom fordi den kun har 68 heste?
Rambo-Ringsted skrev:du tror måske at Aygo'en er langsom fordi den kun har 68 heste?

Rambo-Ringsted skrev:AYGO'en er da den pæneste af de 3 biler der kører... men du burde vist prøvekøre sårn en.. for den er faktisk pæn hurtig... hvis du kører den rigtig...
og hvis det er kan du da bare købe den her så hvis den udkommer... så har du køreglæde nok
http://www.netcarshow.com/toyota/2008-a ... y_concept/
og nej Old school jeg får ikke profit af det... men der er bare så mange retaderet mennesker der går ud og køber en Kia picanto fx.... og de har sku brug for hjælp..

Rambo-Ringsted skrev:Peter kan ikke helt tyde hva du mener med din post?

PeterHejleJensen skrev:Rambo-Ringsted skrev:Peter kan ikke helt tyde hva du mener med din post?
Hvis du køber noget fra kia bliver du taget ved næsen, da det er lorte biler (læs: De bryder sammen og er af særdeles tvivlsom kvalitet)

Rambo-Ringsted skrev:nååe ja det har du ret i... Kia er nok det værste mærke du kan købe i danmark i dag.. og ja Ceed'en har 7 års garanti.. men hvis du køber den er du stadig godt dum... og de er på ingen måde lækre... og undersøgelserne om tilfredshed af kia ejer siger sig selv sååå..... det gælder så mange bil mærker.. japanske, og tyske biler er hva man skal holde sig til.... og nu ejer tyskerne mange bil mærker såå der er nok at vælge imellem... hold dig dog fra Opel!
plus du kører nok over de 150.000km på 7 år som der er garanti på ska du se ;)

Simonb skrev:Rambo-Ringsted skrev:nååe ja det har du ret i... Kia er nok det værste mærke du kan købe i danmark i dag.. og ja Ceed'en har 7 års garanti.. men hvis du køber den er du stadig godt dum... og de er på ingen måde lækre... og undersøgelserne om tilfredshed af kia ejer siger sig selv sååå..... det gælder så mange bil mærker.. japanske, og tyske biler er hva man skal holde sig til.... og nu ejer tyskerne mange bil mærker såå der er nok at vælge imellem... hold dig dog fra Opel!
plus du kører nok over de 150.000km på 7 år som der er garanti på ska du se ;)
Jeg kan jo kun sige at jeg ikke er enig i det du skriver

Rambo-Ringsted skrev:endlig nogen der kender et middel der kan skjule eller fjerne riser i lakken på sin bil? det er ikke metal men plastik med lak på hvor risen er kommet..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster