Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin Andersen skrev:Har jeg også overvejet op til flere gange, men nåede egentlig frem til at jeg følte det var for uoverskueligt og tidskrævende. Men vil da helt sikkert kigge på det, så tak!
Leder og fortsat efter en der kan hjælpe mig ;)

Pumperfyren skrev:Er ikke så god til engelsk, så er det muligt at finde en side på dansk hvor man kan få hjælp til at ligge sin kostplan?
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Pind skrev:Pumperfyren skrev:Er ikke så god til engelsk, så er det muligt at finde en side på dansk hvor man kan få hjælp til at ligge sin kostplan?
Prøv evt. at kigge i de artikler jeg linkede?

Martin Andersen skrev:Har jeg også overvejet op til flere gange, men nåede egentlig frem til at jeg følte det var for uoverskueligt og tidskrævende. Men vil da helt sikkert kigge på det, så tak!

Pind skrev:Salater i div. udstrækning.
Det er ikke nødvendigt at tælle kcal for at tabe sig. Min personlige holdning til det er dog, at det er sundt at prøve en uges tid eller to for rent faktisk at få en reel fornemmelse af hvor meget mad der i realiteten skal til, samt få et overblik over hvilke fødevare der er "gode" og "dårlige" med det formål man har for øje. Bulk eller cut. Sådan set underordnet.
Aner man ikke hvad fødevarerne man stopper i munden indeholder, så er man i hvert fald ilde sat.

Pind skrev:Hvis du ligger 500 kcal i underskud og så søger dit aktivitetsniveau, så vil du naturligvis ligge i et større underskud end 500, hvilket selvfølgelig vil resultere i at du taber dig mere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster