Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The Dane skrev:Dit indlæg er lidt rodet, specielt til sidst. Prøv lige at få rettet op på detDet ville gøre det mere overskueligt at give dig feedback.

The Dane skrev:Umiddelbart lyder det som et fint kcal indtag, og med den mængde cardio og anden træning, så er det ikke urealistisk at det ikke skulle tage længere tid end det du har skudt det til.
Må man spørge hvad din fedtprocent ligger på? For hvis den ikke er særlig høj, så er der da godt nok noget masse på dig unge mand

lassemoller skrev:hey bb'ere jeg er en 16-årig dreng som er begyndt på at cutte. så jeg ville bare lige være sikker på et par ting. det er første gang jeg cutter btw. jeg cutter på grund af at jeg skal være mere i håndboldform igen, så min form skal gerne være i top senest til næste år hvor jeg regner med at spille divisionshåndbold. jeg vejer 106 kg nu og er 190 cm høj. regner med at jeg skal ned på de 95 kg ca. en uge ser ca sådan ud for mig: (jeg er på efterskole) 6,5 timers håndboldtræning, 4,5 timers gymnastik(med styrke, spring og rytmisk gymnastik), 1,7 km løb hver morgen inden morgenmad, 2 timers styrketræning i center(eksplosiv træning og håndboldrelaterede øvelser) derudover regner jeg med at smide lidt balancetræning oveni. jeg går efter bedre kondition, mere hurtighed, markering, eksplosivitet, og bare en flottere krop generelt. cardio er der nok af, så jeg skal bare have kosten og søvnen helt på plads. har lavet en kostplan herinde og hvis i vil kan i så ikke lige vurdere den i en kommentar i denne tråd. bare så jeg ved hvis der er noget jeg kan forbedre.
(jeg kan godt tage nogle billeder og smide dem op hvis det er nødvendigt for at i kan vurdere).
her er min kostplan: http://bodybuilding.dk/kost/?u=19502
- hvis mit ligevægtsindtag ligger på 4081, når jeg så cutter er det så ikke passende at mit daglige indtag ligger på omkring de 3500-3700 begin_of_the_skype_highlighting 3500-3700 end_of_the_skype_highlighting kcal?
- hvor lang tid vil cuttet ca tage? regner selv med en 3-4 måneder.
på forhånd tak for hjælpen.

The Dane skrev:En god idé er at prøve over et lille stykke tid at veje maden og finde ud af hvad indholdet er osv. Så du til sidst får en bedre fornemmelse af hvad forskellige madvarer indeholder, og hvor meget du så skal putte i munden, uden at skulle veje alting hele tiden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster