Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 690
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 688

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til fedttab

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej alle

Jeg er en pige på 18 år på 155 cm med en vægt på 55 kg. Min fedtprocent ligger på 21-22 %, hvilken jeg meget gerne vil nedbringe, med en masse forgæves forsøg. Jeg træner 6-7 dage ugentligt, herunder styrketræner jeg halvanden times tid 3-5 gange ugentligt og dyrker cardio og hiit 2-4 gange ugentligt. Derudover cykler jeg 10 km dagligt.

I oktober måned startede jeg på nyt kostprincip, som kort sagt går ud på, at jeg kun får carbs 3 gange ugentligt i form af refeedmåltider. Måden jeg styrketræner på, er supersæts med de store muskelgrupper i fokus, så som blandt andre squats, bænkpres og dødløft. Programmerne (har to) består af 5x5 med 3 øvelser.

Førhen trænede jeg 4-splits program. Jeg har også tidligere været på kostplan på 1500 kcal, som intet gjorde for mig, så derfor valgte jeg og min coach at sætte kcalindtaget op til 2000 kcal for at booste min forbrænding. Det hjalp dog heller ikke. Derfor den nye carbsfri plan.

Nu tæller jeg, som skrevet, ikke kalorier, men spiser primært protein, sunde fedtkilder og carbs 3 måltider ugentligt. Der sker dog stadig INTET med fedtprocenten. Jeg stiger i vægt (i øvelserne), så jeg bliver stærkere, og det er jeg selvfølgelig meget tilfreds med. Når jeg indtaster min mad i myfitnesspal, ligger jeg på cirka 1700 kcal med en makrofordeling på 20% kulhydrat 40% protein og 40% fedt.

Men jeg er langt fra tilfreds, så jeg håber, der er nogen, der har et godt råd eller to til at få fedtprocenten ned!
Jeg har prøvet Trimlet fra Bodylab, som jeg ikke synes virkede, og jeg overvejer at bestille CLA. Er der nogen, der kan anbefale det?

På forhånd tak! :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du opretter et til topic, kan det være du får flere svar :-)
If the bar aint bending, you are just pretending!

http://www.bodybuilding.dk/you-got-to-pump-it-up-t61404-120.html#p1603747 - Min log!

Reputation point: 25

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Ultimate Gym
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 127.50
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum