Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 842
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 840

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til kostplan (I Folkeskolen)

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej :)

Jeg har tænkt meget på at få lavet en ordentlig kosteplan, men syndes det er svært når jeg går i skole hver dag og på min skole ikke har mulighed for at få mad på køl(eller ikke tør det da jeg går i 9 klasse og andre i min klasse kan finde på de forunderligste ting ;)

Tænke på at tage en god potion havregryn til morgen, spise 4-6 frugter mens jeg er i skole fra 8-ca. 14 og så spise et godt måltid med noget tun, æg og rugbrød. Og senere spise kylling og pasta til aften. Ved ikke hvordan det lyder, men vil i ikke komme med kommentar og måske nogle gode råd. Eller hvis i har tid, lave et foreslag til en god kostplan. :)

Håber i vil tage jer tid til og svare :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tag noget rugbrød / pasta fra aftenen før med tun eller noget lignende med i skole - Det er jo ikke nødvendigt at have sådan noget på køl

Udover det; hvis du vil have hjælp til en kostplan, så få læst nogle artikler herinde, og lav derefter en kostplan selv, som du jo så kan få noget kritik på herinde
Chancerne for at du får en til at lave en gratis kostplan, som passer til dig og dine mål, er meget små
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Vis logbog

08:00-14:00 er lang tid uden et rigtig måltid, kan du ikke anskaffe dig en frysetaske og få en omgang protein/kulhydrater sparket ind til middag eller sådan noget? :)

Du skal udnytte hver mulighed for at vokse :twisted:

EDIT:

Var lige inde og se din kostplan, du skal have mere fedt. Få noget olie på dit mad eller spis nogle nødder mens du er i skole :wink:
Been awesome since 1994
Brugeravatar

Geografisk sted: Thorning, Midtjylland

Come on.. - det er sgu ikke en undskyldning, at du går i 9. klasse (jeg har selv lige afsluttet folkeskolen).

Ift. topic, så kan du vel bare tage en dåse tun, nogle nødder, w/e med i skole - ting som ikke behøver stå på køl.

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster