Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pedes92 skrev:Bare fordi du indtager mere protein end ellers, vil ikke hjælpe dig med at holde dig "lean".
Det du skal regulere hvis du vil undgå at lagre for meget fedt, er dit kalorieindtag.
Gå efter et lille overskud på 200-300 kcal.
Macros: Protein: 2g, Fedt: 1-1,5g, Kulhydrater: Resten. (pr. kg. kropsvægt)
Mængden af cardio vil heller ikke hjælpe med at holde dig lean, det eneste der betyder noget er den mængde kalorier du indtager, kontra det du forbrænder.

Reenberg skrev:Pedes92 skrev:Bare fordi du indtager mere protein end ellers, vil ikke hjælpe dig med at holde dig "lean".
Det du skal regulere hvis du vil undgå at lagre for meget fedt, er dit kalorieindtag.
Mængden af cardio vil heller ikke hjælpe med at holde dig lean, det eneste der betyder noget er den mængde kalorier du indtager, kontra det du forbrænder.
20/60/20 lyder bare lidt vildt.. eller skal jeg bare sluge de lidt over 500g kylhydrater?

slind skrev:Off topic:
Jeg kører fra imorgen af følgende makro: 35/5/60. Altså en lov carb diæt. Vil godt prøve og se om jeg får det de lover. Livstilen hedder LCHF.

Reenberg skrev:Pedes92 skrev:Bare fordi du indtager mere protein end ellers, vil ikke hjælpe dig med at holde dig "lean".
20/60/20 lyder bare lidt vildt.. eller skal jeg bare sluge de lidt over 500g kylhydrater?

slind skrev:Off topic:
Jeg kører fra imorgen af følgende makro: 35/5/60. Altså en lov carb diæt. Vil godt prøve og se om jeg får det de lover. Livstilen hedder LCHF.
On topic:
Hvis jeg var dig ville jeg køre med:
Protein: 2,5g/kg kropsvægt
Fedt: 25%
Kulhydrater: resten
og kun et overskud på 200-300 kalorier, hvis du vil køre lean bulk.

Taekwondo body skrev:Det lyder sku da spændende :-)
Har kørt cut i omkring 12-14 uger nu, med makros på 40/45/15. Problemet med dette er, at jeg, i løbet af de sidste par uger, har følt mig sulten hele tiden og kommer derfor nemt til at "cheate" med mine måltider. Som nævnt tideligere vil jeg så gerne prøve LCHF eller keto, som der blev nævnt. En af goderne ved at skære helt ned for kulhydraterne og op for fedtet er, at man kommer til at føle sig mere mæt, siger de ihvertfald. Så det skal lige prøves 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster