Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1783
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1780

Følg bodybuilding.dk på

hjælp til min cut kostplan! :)

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB.. :)

har været uheldigt og få en af dem, som slet ikke kan finde ud af og ligge en ordenligt kostplan, har overvejet og købe et forløb hos en anden, men vil heller prøve og lave mit eget..

Alder: 26 år
vægt: 77 kg
højde: 1.75 cm
fedtprocent: 19%
mål: cutte. cirka 300 i kcal underskud så jeg ikke taber alt for meget ´muskelmasse.
ligevægtsindtag hvis jeg træner : 2210 kcal / hvis jeg ikke træner : 1882 kcal.
makro fordeling: jeg aner ikke hva mine makro tal skal være, har lavet forskellige udregninger på forskellige hjemmeside og hver resultat bliver anderledes men har læst mig frem til 40-30-30 skulle være ganske fint til cut..

jeg har lidt brug for og få kigget på min kostplan, har selfølgelig ikke ramt 100 procent rigtig, men kunne være der nogle der havde en ide om madvare eller om der noget jeg har gjort forkert.
kostplan
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 68.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 20.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad er problemet? Taber du dig ikke eller er du bare kørt død i den lidt kedelige kostplan:-)

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

jamen har holdt en laaaaang pause fra træningen og begyndt og tage på... Så har faktisk ikke fulgt en kostplan, det derfor jeg har valgt og lave en ( da hende jeg fik lavet kostplanen af var helt hen i vejret ) så nu prøver jeg selv. Men har alt for meget fedt der skal væk.. derfor ville jeg gerne have styr på kosten inden jeg begyndte og træne igen, ved godt hvordan jeg skal træne, men er ikke så meget inde i kosten. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

BigDaddy skrev:Hej BB.. :)

har været uheldigt og få en af dem, som slet ikke kan finde ud af og ligge en ordenligt kostplan, har overvejet og købe et forløb hos en anden, men vil heller prøve og lave mit eget..

Alder: 26 år
vægt: 77 kg
højde: 1.75 cm
fedtprocent: 19%
mål: cutte. cirka 300 i kcal underskud så jeg ikke taber alt for meget ´muskelmasse.
ligevægtsindtag hvis jeg træner : 2210 kcal / hvis jeg ikke træner : 1882 kcal.
makro fordeling: jeg aner ikke hva mine makro tal skal være, har lavet forskellige udregninger på forskellige hjemmeside og hver resultat bliver anderledes men har læst mig frem til 40-30-30 skulle være ganske fint til cut..

jeg har lidt brug for og få kigget på min kostplan, har selfølgelig ikke ramt 100 procent rigtig, men kunne være der nogle der havde en ide om madvare eller om der noget jeg har gjort forkert.
kostplan

Jeg vil mene du får for meget protein, og for lidt kulhydrat :)

Drop den ene whey shake f.eks.

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Ingen logbog

Du skal jo bare ligge i kcalunderskud for at tabe dig. Enig i, at din plan indeholder lige rigeligt proteiner[quote][/quote]
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

Bosse101 skrev:Du skal jo bare ligge i kcalunderskud for at tabe dig. Enig i, at din plan indeholder lige rigeligt proteiner

Enig,
Jeg har selv lige været igennem små 8 uger og for mig er det vigtigste at det er mad jeg kan lide, så find ud af hvad du kan lide så du ikke kør surt i det, og det skal selvfølgelig være kvalitet :) Jeg selv tosset med rugbrød og peanutbutter og skyr, så det handeler vel bare om at finde en balance

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

image.jpg
Makro fordeling
image.jpg
Makro fordeling
image.jpg
Makro fordeling
Ja ved godt jeg skal være i kcal underskud :) med 300. For vil ikk tabe det for hurtigt, jeg snakket med en som læser til diætist, han siger jeg hel gal på dem med hensyn til de ting jeg har valgt og hva tid jeg spiser de forskellige kcal osv. :) men fik af vide jeg sku downloade my fitness pal og der skriver den min makro fordeling om det rigtig ved jeg ikke :D
Brugeravatar

Styrkeliste

BigDaddy skrev:
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Ja ved godt jeg skal være i kcal underskud :) med 300. For vil ikk tabe det for hurtigt, jeg snakket med en som læser til diætist, han siger jeg hel gal på dem med hensyn til de ting jeg har valgt og hva tid jeg spiser de forskellige kcal osv. :) men fik af vide jeg sku downloade my fitness pal og der skriver den min makro fordeling om det rigtig ved jeg ikke :D

På dit niveau er det total ligegyldigt. Hvis man skal klare et cut, skal det være overskueligt. Hvis du lå på 10% og skulle ned på 6 for at være sceneklar, så var det en anden snak. Men du skal jo bare smide et par kg så du er klar til at blive større... ikk?
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Kostplan: Ingen kostplan

BigDaddy skrev:
image.jpg
image.jpg
image.jpg

2-2,5 gram protein pr. kg kropsvægt, 30% fedt og resten fornuftige kulhydrater.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Rugbrøddet ser ud til at være indsat forkert :D
Brugeravatar

Træner her: Amagerbro Fysioterapi og Træningscenter

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00