Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 953
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 950

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til program

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey. Jeg er ny på dette forum og har kun meget begrænset viden indenfor bodybuilding... Jeg er på bar bund, jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Dog har jeg interesseren.

Jeg ville sætte pris på hvis nogen kunne hjælpe mig med at sammensætte en træningsplan der indebærer:
- Mulighed for at kunne træne derhjemme med simpelt udstyr som eksempelvis håndvægte. Jeg har ikke tid til at tage i fitness.
- Et godt kostprogram.
- Mit mål er ikke at blive vanvittigt stor, bare markeret og på moderat størrelse, hurtigst muligt.

På forhånd tak :) Som udgangspunkt er jeg rimelig tynd og har ikke dyrket noget der ligner sport i mange år, det bliver en hård kamp op ad bakken...

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

?

Du kan vælge enten:

A) Sætte dig lidt ind i tingene selv: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

B) Betale dig ud af det.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvad med at læse alle de ufatteligt mange artikler, som flyder rundt på samtlige trænings hjemmesider? Hvad med at læse FAQ'erne rundt om på dette forum?
Alle dine spørgsmål er allerede blevet besvaret
Mit mål er ikke at blive vanvittigt stor, bare markeret og på moderat størrelse, hurtigst muligt.
. Med den indstilling kan du ligeså godt give op nu. For det sker fuckerme ikke hurtigt, og du vågner ikke op en dag og "pludseligt" er stor. Medmindre din mor stikker dig med tren hver nat.
Brugeravatar

Reputation point: 259

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Borumpas skrev:Hvad med at læse alle de ufatteligt mange artikler, som flyder rundt på samtlige trænings hjemmesider? Hvad med at læse FAQ'erne rundt om på dette forum?
Alle dine spørgsmål er allerede blevet besvaret
Mit mål er ikke at blive vanvittigt stor, bare markeret og på moderat størrelse, hurtigst muligt.
. Med den indstilling kan du ligeså godt give op nu. For det sker fuckerme ikke hurtigt, og du vågner ikke op en dag og "pludseligt" er stor. Medmindre din mor stikker dig med tren hver nat.

Han skal da ikke give op nu. Stop med at forsøge at pille folk ned, samt pille motivationen fra dem. Der var vel også engang hvor du ikke anede et klap om træning og heller ikke anede noget om hvor du skulle få din viden fra.
Jeg er enig i, at der er mange, specielt unge drenge, der tror at muskelopbygning kræver et par måneders træning og så er det det - og at de i øvrigt vågner en morgen og er blevet store.
Men så må du jo vejlede ham i stedet for indirekte at sige: "Kors hvor er du dog bare dum og uvidende"

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Dødløft: 150.00

Der var vel også engang hvor du ikke anede et klap om træning og heller ikke anede noget om hvor du skulle få din viden fra.

Ja. Da gik jeg ind på bb.com, læste alt lortet, fattede at spise mere og lave starting strengtht. Jeg lavede masser af formfejl, som jeg selv fiksede, fordi jeg fatter at bruge google.
Jeg har intet til overs for børn, som vil mades med information. Med det samme de kommer til et bump i vejen, giver de op, fordi det ikke længere er sjovt eller let.
Brugeravatar

Reputation point: 259

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Dødløft: 155.00

Borumpas skrev:
Der var vel også engang hvor du ikke anede et klap om træning og heller ikke anede noget om hvor du skulle få din viden fra.

Ja. Da gik jeg ind på bb.com, læste alt lortet, fattede at spise mere og lave starting strengtht. Jeg lavede masser af formfejl, som jeg selv fiksede, fordi jeg fatter at bruge google.
Jeg har intet til overs for børn, som vil mades med information. Med det samme de kommer til et bump i vejen, giver de op, fordi det ikke længere er sjovt eller let.

Så skulle du måske holde dig fra sitets begynderforum? :-) - Det er vel lidt henvendt til alle slags spørgsmål, også dem der kan fremstå dumme og naive, for nogen.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Dødløft: 150.00

Det er begynder forum, så skal der vel være plads til. Når det er sagt så bliver der stillet de samme spørgsmål hver anden dag. Måske der kunne bruges en standard formulering man kunne copy paste ovre ved siden af Smiley.s , således det var let lige at copy paste et fornuftigt svar ind med diverse links osv, således folk også blev taget pænt imod.

Jeg hoppede to dage tilbage og fandt mit sidste svar, så her er en gang copypaste, med et par rettelser.
Håber det kan bruges.

Læs denne artiklen og alle inkluderede links : newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Når du har gjort det , gør du det et par gange mere.

Derefter opretter du en kostplan her på siden og smider nogle fødevarer deri.

Du udregner dit ligevægtsindtag, og så under kostplan funktionen, og du laver din kostplan til at være i overskud(bulk)

Anvend et fullbody program den første tid. Alternativt "back2basic" program fra bodylab.dk
Fokusere på at få kosten på plads.

Så LÆS LÆS LÆS de artikler igen og igen.

Så er du halvvejen.

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Mange tak til dem der gerne ville hjælpe :) Nogen ser ud til at kritisere mine "dumme" spørgsmål, men ja... Sådan er det jo.

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster