Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 901
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 900

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle.

Jeg har søgt lidt rundt på siden herinde og diverse andre sider, uden at kunne finde hvad jeg søger, så nu henvender jeg mig til jer.
Jeg har igennem lang tid kørt et 2-split hvor jeg har kørt dødløft og squat fast.
Det er blevet tid til lidt fornyelse i programmet, og jeg kunne godt tænke mig et program med endnu større fokus på basis- og styrkeøvelserne og få intergreret flere af de store øvelser så som clean and jerk, snatch, muscle up.

Alle de tidligere programmer jeg har kørt, er nogle jeg selv har lavet. Men denne gang har jeg svært ved at komme frem til hvordan jeg bør sammensætte det.
Jeg ønsker ikke at køre et full body program. Men er i tvivl om hvordan sammensætningen bør være og hvilke øvelser der bør ligge på de forskellige dage.
Håber der er nogle af jer gutter, der har lidt større indsigt og erfaring, som kan være behjælpelige enten med nogle forslag/råd eller nogle der har et link.

På forhånd tak

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg kan ikke helt læse, hvad dit mål er. Hvis formålet er fitness og bodybuilding (siden det ligger i denne kategori), hvorfor vil du så lave stød og træk? Og har du nogen til at lære dig disse øvelser? Det er ikke øvelser man 'bare' laver, det er øvelser med et enormt teknisk aspekt der tager lang tid at mestre, hvis det skal køres forsvarligt.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster