Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Efter min mening har du gjort et rigtig dårlig byt der.. Tag nogen kilo af i bænkpres, og få dem kørt ordentlig ind, så du laver dem rigtig.. Flyes vil give dig skulderskade.. Den har større chance for at give dig skulderskade.. Ou du kan sagtens skifte mili ud med skulderpres... Ingen problem i det....Nizzle skrev:Hey
Har haft problemer med min skulder, selvom jeg stort set lige er startet på styrketræning. Er helt sikker på at military presses og bænkpress var det der gjorde udslaget, lavede dem sikkert ikke ordentligt. Men jeg har erstattet military presses med skulderpress, og bænkpress med flyers. Mit spørgsmål lyder på om 1 decideret øvelse for skulderen er nok? Syntes også hvis man kan sige det sådan, at min bagskulder ligesom mangler noget da jeg kun har kørt skulderpress. Hvad for en øvelse kunne jeg implementere i mit program som specifikt rammer skulderen rigtig godt, nærmere betegnet bagskulderen?

Sagat skrev:Efter min mening har du gjort et rigtig dårlig byt der.. Tag nogen kilo af i bænkpres, og få dem kørt ordentlig ind, så du laver dem rigtig.. Flyes vil give dig skulderskade.. Den har større chance for at give dig skulderskade.. Ou du kan sagtens skifte mili ud med skulderpres... Ingen problem i det....Nizzle skrev:Hey
Har haft problemer med min skulder, selvom jeg stort set lige er startet på styrketræning. Er helt sikker på at military presses og bænkpress var det der gjorde udslaget, lavede dem sikkert ikke ordentligt. Men jeg har erstattet military presses med skulderpress, og bænkpress med flyers. Mit spørgsmål lyder på om 1 decideret øvelse for skulderen er nok? Syntes også hvis man kan sige det sådan, at min bagskulder ligesom mangler noget da jeg kun har kørt skulderpress. Hvad for en øvelse kunne jeg implementere i mit program som specifikt rammer skulderen rigtig godt, nærmere betegnet bagskulderen?
Og bagskulder burde ikkk trænes så voldsomt endnu...

Nizzle skrev:Er der ingen der har et forslag til bagskulder øvelse?

Nizzle skrev:Altså jeg kører BOR fast alle dage jeg træner (fullbody). Er det så ikke godt nok?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster