Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1265
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1262

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til splitprogram.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Sådan her ser mit program ud..
Mandag - Center

Bryst
Brystpres 3x10
Dumbbell pres 3x10
Dumbbell Flyers 3x10

BenSquat 3x10
Lunges 3x20
Sitting Leg Curls 3x20
Leg Extension 3x10
Ben pres 3x15 (Er nået op på 70 kg.... Wee)
Øver chins og pulls
Mave
Tirsdag - Hjemme

Skulder
Dumbbell pres 3x10
Barbell pres behind the neck 3x10
Lateral raise 3x10
Bend over lateral raise 3x10
Upright row 3x10

Onsdag - Center

Ryg
Back extension 3x12
Front pulldowns 3x10
Close grip lat pulldowns 3x10
Seated pulley rows 3x10
One arm Dumbbell rows 3x10
Mave

Torsdag

Cardio

Fredag - Hjemme
Biceps/TricepsBarbell curls 3x10
Dumbbell curls 3x10
Hammer curls 3x10
Dumbbell triceps extensions 3x10
Siddende Dumbbell triceps extensions 3x10
Kickbacks 3x10
Mave

Lørdag - Hjemme
Skulder
Dumbbell pres 3x10
Barbell pres behind the neck 3x10
Lateral raise 3x10
Bend over lateral raise 3x10
Upright row 3x10

Søndag - Hjemme
Biceps/Triceps
Barbell curls 3x10
Dumbbell curls 3x10
Hammer curls 3x10
Dumbbell triceps extensions 3x10
Siddende Dumbbell triceps extensions 3x10
Kickbacks 3x10
Mave[/u]
Jeg har ikke tænkt mig at ændre på hvilke muskelgrupper jeg træner hvornår.. Det er i hvertfald ikke med i planen, men de sidste 2 hjemmetræningsdage kunne jeg godt tænke mig nogle andre Dumbbell/Barbell øvelser..
Ligger I inde med noget spændende som man kunen skifte de nuværende øvelser ud med?
Gode venner kan lave alting sammen, men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen....
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Klippinge

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan

I så fald du ikke ønsker at ændre dit split, må jeg så spørge hvorfor det er, som det er?
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Bnaz skrev:I så fald du ikke ønsker at ændre dit split, må jeg så spørge hvorfor det er, som det er?

Hvordan mener du Bnaz?
Nå, men hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så er det et program jeg er glad for, det fungerer bare godt... Kunne bare godt tænke mig lidt nye udfordringer sådan.. De sidste 2 hjemmetræningsdage...
Gode venner kan lave alting sammen, men kun de bedste venner er i stand til at lave ingenting sammen....
Brugeravatar

Z.Krarup skrev:
Bnaz skrev:I så fald du ikke ønsker at ændre dit split, må jeg så spørge hvorfor det er, som det er?

Hvordan mener du Bnaz?
Nå, men hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så er det et program jeg er glad for, det fungerer bare godt... Kunne bare godt tænke mig lidt nye udfordringer sådan.. De sidste 2 hjemmetræningsdage...

Mit spørgsmål går på at siden du ikke vil ændre hvilke muskelgrupper der trænes de forskellige dage, så må der være en god grund til at du gør, som du gør, så hvad denne grund er..
Brugeravatar

Styrkeliste

Nåå nu er jeg med...
Hmm jamen så lad os sige at jeg synes at jeg fungerer ret godt, og har det godt med det på den måde det er i forhold til hvilke dage jeg enten cykler, løber eller spiller volleyball, alt sammen noget ingen jo kan få en ide om når jeg ikke skriver det i mit første indlæg... Sorry... My mistake.

Ok de sidste 2 hjemmedage behøver som sådan ikke at være skuldrer og arme, måske nogen har nogle nye forslag?? Er der evt noget jeg ikke har fået med?
Brugeravatar

Z.Krarup skrev:Nåå nu er jeg med...
Hmm jamen så lad os sige at jeg synes at jeg fungerer ret godt, og har det godt med det på den måde det er i forhold til hvilke dage jeg enten cykler, løber eller spiller volleyball, alt sammen noget ingen jo kan få en ide om når jeg ikke skriver det i mit første indlæg... Sorry... My mistake.

Ok de sidste 2 hjemmedage behøver som sådan ikke at være skuldrer og arme, måske nogen har nogle nye forslag?? Er der evt noget jeg ikke har fået med?

Jeg ville sætte det op, sp du deler kroppen op i to, og altså kun har to splits, du roterer imellem, pt har jeg et overkrop/underkropssplit, hvilket fungerer rigtig godt.

Det burde IMO være meget mere produktivt end f.eks. at bruge en hel dag bare på armene.
Brugeravatar

Styrkeliste

Bnaz skrev:

Jeg ville sætte det op, sp du deler kroppen op i to, og altså kun har to splits, du roterer imellem, pt har jeg et overkrop/underkropssplit, hvilket fungerer rigtig godt.

Det burde IMO være meget mere produktivt end f.eks. at bruge en hel dag bare på armene.

Jeg er helt enig i at det vil være bedre at del kroppen op i to, max tre, og så komme kroppen igennem 2-3 gange om ugen.
Selv er jeg glad for push/pull splits, med squat på push dagen, hvor mange har den på pull.

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

NoGood skrev:
Bnaz skrev:

Jeg er helt enig i at det vil være bedre at del kroppen op i to, max tre, og så komme kroppen igennem 2-3 gange om ugen.
Selv er jeg glad for push/pull splits, med squat på push dagen, hvor mange har den på pull.

Jeg har også lige kørt lidt upper/lower body split, det var super fedt. Man kan jo bare varriere et lidt, det giver også ekstra motivation. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding