Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bnaz skrev:I så fald du ikke ønsker at ændre dit split, må jeg så spørge hvorfor det er, som det er?

Z.Krarup skrev:Bnaz skrev:I så fald du ikke ønsker at ændre dit split, må jeg så spørge hvorfor det er, som det er?
Hvordan mener du Bnaz?
Nå, men hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så er det et program jeg er glad for, det fungerer bare godt... Kunne bare godt tænke mig lidt nye udfordringer sådan.. De sidste 2 hjemmetræningsdage...

Z.Krarup skrev:Nåå nu er jeg med...
Hmm jamen så lad os sige at jeg synes at jeg fungerer ret godt, og har det godt med det på den måde det er i forhold til hvilke dage jeg enten cykler, løber eller spiller volleyball, alt sammen noget ingen jo kan få en ide om når jeg ikke skriver det i mit første indlæg... Sorry... My mistake.
Ok de sidste 2 hjemmedage behøver som sådan ikke at være skuldrer og arme, måske nogen har nogle nye forslag?? Er der evt noget jeg ikke har fået med?

Bnaz skrev:Z.Krarup skrev:Nåå nu er jeg med...
Hmm jamen så lad os sige at jeg synes at jeg fungerer ret godt, og har det godt med det på den måde det er i forhold til hvilke dage jeg enten cykler, løber eller spiller volleyball, alt sammen noget ingen jo kan få en ide om når jeg ikke skriver det i mit første indlæg... Sorry... My mistake.
Ok de sidste 2 hjemmedage behøver som sådan ikke at være skuldrer og arme, måske nogen har nogle nye forslag?? Er der evt noget jeg ikke har fået med?
Jeg ville sætte det op, sp du deler kroppen op i to, og altså kun har to splits, du roterer imellem, pt har jeg et overkrop/underkropssplit, hvilket fungerer rigtig godt.
Det burde IMO være meget mere produktivt end f.eks. at bruge en hel dag bare på armene.

NoGood skrev:Bnaz skrev:Z.Krarup skrev:Nåå nu er jeg med...
Jeg ville sætte det op, sp du deler kroppen op i to, og altså kun har to splits, du roterer imellem, pt har jeg et overkrop/underkropssplit, hvilket fungerer rigtig godt.
Det burde IMO være meget mere produktivt end f.eks. at bruge en hel dag bare på armene.
Jeg er helt enig i at det vil være bedre at del kroppen op i to, max tre, og så komme kroppen igennem 2-3 gange om ugen.
Selv er jeg glad for push/pull splits, med squat på push dagen, hvor mange har den på pull.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster