Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 702
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 700

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til træning efter skade

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej folkens.
For 3 måneder siden blev jeg opereret i skulderen og har været igang med genoptræning siden. Dog skal det siges jeg har trænet nogle år før skaden, så har fint styr på træningen, dog mangler jeg lidt inspiration fra lidt klogere folk :)

Nu når jeg skal til at starte i fitness igen, så skal det selvfølgelig være stille og roligt, men har fået grøn lys fra min fysioterapeut til at træne og lave alle øvelser jeg vil/kan.
Jeg tænker at jeg vil træne 2-3 gange i ugen her i starten, så vil foretrække et fuldbody program til at starte med og køre mere udholdenhed en styrke så 20 gentagelser og 3 sæt.

Vil så gerne have hjælp fra jer af til et evt godt begynder program, med øvelser der træner alle dele af kroppen. Helst så få store øvelser som muligt, så ikke f.eks. Squat, dødløft eller bænkpress i starten. Nogle der evt kan give et eksempel på hvordan et program med de krav kan se ud?
Håber på hjælp fra jer, og på forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Et fullbody program uden basisøvelser, hmmm....

Kan du ikke bare tage et af de formidable fullbody programmer som du kan finde her på siden, og så skifte basisøvelserne ud med andre øvelser. Squat = Bulgarian split squats, og i stedet for dødløft kunne du tage et horisontalt træk og et vertikalt træk.
Nyt dansk træningsmærke med udstyr og tøj - http://www.genuinelifting.com
Brugeravatar

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

fcmstef skrev:Hej folkens.
og køre mere udholdenhed en styrke så 20 gentagelser og 3 sæt.

Er det på anbefaling af din fysioterapeut?
This is a Rouchefoucauld. The thinnest water-resistant watch in the world. Singularly unique, sculptured in design, hand-crafted in Switzerland, and water resistant to three atmospheres. This is 'the' sports watch of the '80s
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: US

Logbog: Vis logbog

Undskyld min sene svar, har lige haft travlt med eksamen så glemte at få kigget her.
Jo jeg kan godt tage et program her inde fra og skifte de store øvelser ud med nogle nemmere, spurgte mest efter hjælp så jeg var sikker på at få trænet alle muskelgrupper

Ja fysioterapeuten har sagt jeg godt må begynde at træne igen, dog skal jeg lige vente lidt tid endnu med de helt store øvelser og starte ud med lav vægt

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster