Jeg er en ung gut på 23 år som for nylig er flyttet fra Jylland til København. Jeg er 1,88 cm høj og vejer knap 74 kilo. Jeg har altid været spinkel af bygning og har altid haft svært ved at tage på i vægt.
Jeg har et inderligt håb og ønske om at få den krop jeg ønsker mig, men jeg får brug for noget ”starthjælp”. Jeg har været meldt ind i Fitness World (Vesterbro) i et stykke tid nu, men er kun afsted cirka en gang om ugen (hvilket slet ikke er godt nok), men jeg føler simpelthen ikke at jeg får det ud af det, som jeg gerne vil.
Jeg har udelukkende trænet lidt maskiner og en smule kondition, men ikke frie vægte, så jeg mangler noget hjælp til teknikker osv.
Min drøm er at øge min vægt en del og opbygge en god muskelmasse, så jeg kan blive noget større end jeg er nu.
Jeg tænkte om I måske kender til nogle som mangler nogle ”forsøgskaniner” ifm. med deres uddannelse som personlig trænere, eller nogle som beskæftiger sig med sådan noget i fritiden, eller måske et godt sted jeg kan melde mig ind og få en god hjælp til at komme i gang, så jeg kan nå mine mål?
Har forsøgt at lede rundt i timevis på nettet, men desværre uden held. En personlig træner som koster en formue, er desværre ikke noget jeg har råd til, da jeg er under uddannelse.
Har vedhæftet et billede, så I kan få en ide om min kropsform.
Ser frem til Jeres svar!
Mvh. Allan