Jeg drikker protien og kreatin, men syntes ik selv det har givet nogen effekt, kan det være fordi jeg dyrker for meget motion, eller er der andre årsager ?
På forhånd tak
jeg er 20 år, 188cm høj og vejer 83

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Har du taget på eller tabt dig i denne periode?

Ålen90 skrev:Garik skrev:Har du taget på eller tabt dig i denne periode?
min vægt har stået total stille, har taget lidt på i perioder hvor jeg ikk har trænet så hårdt, men på meget kort tid er min vægt nede på de 83 igen

Garik skrev:Ålen90 skrev:Garik skrev:Har du taget på eller tabt dig i denne periode?
min vægt har stået total stille, har taget lidt på i perioder hvor jeg ikk har trænet så hårdt, men på meget kort tid er min vægt nede på de 83 igen
Nu siger du jo ikke, hvilken effekt du søger, men der har du svaret: Hvis du gerne vil have større muskler, må du også tage på = Spis mere mad.

Ålen90 skrev:Garik skrev:Ålen90 skrev:Garik skrev:Har du taget på eller tabt dig i denne periode?
Nu siger du jo ikke, hvilken effekt du søger, men der har du svaret: Hvis du gerne vil have større muskler, må du også tage på = Spis mere mad.
Skal jeg måske, skære ned på motionen lidt, jeg forbrænder ca 700 kalorier til hver træning?

Ålen90 skrev:Skal jeg måske, skære ned på motionen lidt, jeg forbrænder ca 700 kalorier til hver træning?

Saunzor skrev:Ålen90 skrev:Skal jeg måske, skære ned på motionen lidt, jeg forbrænder ca 700 kalorier til hver træning?
Kommer an på hvad dine mål er, er dit mål at blive større? blive bedre til fodbold? specificer det lidt.

Garik skrev:Ålen90 skrev:Garik skrev:Ålen90 skrev:Garik skrev:Har du taget på eller tabt dig i denne periode?
Skal jeg måske, skære ned på motionen lidt, jeg forbrænder ca 700 kalorier til hver træning?
Enten det eller også bare spise de 700kcal ekstra hver gang du har trænet. Du tager på, hvis du indtager mere energi end du forbrænder, så hvis du forbrænder 3000kcal om dagen, skal du indtage flere kcal for at tage på. Så "let" er det faktisk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster