Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1130

Følg bodybuilding.dk på

hjælp til træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hejsa...
er der nogen som har erfaring med body fitness træning.
så et indslag i go' aften danmark med en kvinde som stiller op til body fitness konkurrencer ... og der tænkte jeg : det er sgu lige mig det der ... men kender desværre ikke nogen som har foden inden body fitness.. så nu prøver jeg lykken herinde ...
håber der er nogen som kender til det, som vil hjælpe mig lidt på vej.... :)

mvh pernille

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

:mrgreen:
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

pernille1234 skrev:hejsa...
så et indslag i go' aften danmark med en kvinde som stiller op til body fitness konkurrencer ... og der tænkte jeg : det er sgu lige mig det der ... men kender desværre ikke nogen som har foden inden body fitness.. så nu prøver jeg lykken herinde ...

mvh pernille

I Danmark arrangeres der kun konkurrencer i bodyfitness gennem dansk bodybuilding og fitness forbund; DBFF. Jeg ville forselå at du tager et kig forbi deres hjemmeside :) Der kan du finde meget information omkring alt det "administrative"; medlemsskab, tilmedling, konkurrenceregler osv, osv.

Men det sjove, d.v.s. træningen og kosten, den skal du selv klare, men jeg synes det er en god idé at skaffe sig vejledning indenfor det. Der er masser med personlige trænere og atleter som tilbyder dette. Her på boardet kender jeg følgende: PTCJ, Poul Haacker, Kreativlbp, men der er sikkert flere.
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: 2200

Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog

Linealba skrev:
pernille1234 skrev:hejsa...

mvh pernille

I Danmark arrangeres der kun konkurrencer i bodyfitness gennem dansk bodybuilding og fitness forbund; DBFF. Jeg ville forselå at du tager et kig forbi deres hjemmeside :) Der kan du finde meget information omkring alt det "administrative"; medlemsskab, tilmedling, konkurrenceregler osv, osv.

Men det sjove, d.v.s. træningen og kosten, den skal du selv klare, men jeg synes det er en god idé at skaffe sig vejledning indenfor det. Der er masser med personlige trænere og atleter som tilbyder dette. Her på boardet kender jeg følgende: PTCJ, Poul Haacker, Kreativlbp, men der er sikkert flere.

super mange tak for god info... :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster