Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 653
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 650

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til vurdering af mine tal

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey!

Nu har jeg så for anden gang været på sådan en vægt der sender strøm igennem en, og derved viser ens vægt, fedt, fedt% osv. osv.

Første gang var den 25/10-2007, og mine tal så således ud:

Age 22
Højde 182 cm.
Vægt 75,5 kg.
BMI 23,3
BMR 7781 KJ/1860 Kcal
Fat % 15,1%
Fat mass 11,4 kg.
Kropsvægt uden fedt 64,1 kg.

Og i dag den 24/1-2008 ser de sådan ud:

Alder 22
Højde 182 cm.
Vægt 76,6 kg.
BMI 23,1
BMR 7886 KJ/1885 Kcal
Fat % 15,7%
Fat mass 12,0 kg.
Kropsvægt uden fedt 64,6 kg.

Der er nøjagtig 3 måneder i mellem, og jeg er steget 1 kg. i vægt og 0,6% i fedt procent.

Betyder det jeg holder mit ligevægts indtag ok? Altså jeg får det jeg skal?

Jeg synes nemlig min brystkasse og ben er vokset noget kun på de 3 mdr. men det kan selvfølgelig være indbildning? :oops:

Billede vedhæftet (pisse dårligt billede, men har ikk lige mulighed for at upload et der er bedre da jeg er på skolen)
Vedhæftede filer
4192-10.JPG
4192-10.JPG (16.94 KiB) Vist 59 gange
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du kun har taget 1 kg på, så vil jeg sige at du ligger ret tæt på dit ligevægtsindtag. Men det er da slet ikke nok... Spis dog noget mere :)
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

Synes det er ret sejt din bmi kan falde selvom du tager på.
Banned

Geografisk sted: Klarup

MC skrev:Hvis du kun har taget 1 kg på, så vil jeg sige at du ligger ret tæt på dit ligevægtsindtag. Men det er da slet ikke nok... Spis dog noget mere :)

Hehe jamen okay. Så jeg skal igang i regnemaskinerne igen, så jeg kan finde ud af hvad jeg skal spise mere af? Det er vel mit kcal indtag der skal boostes op for jeg gainer noget mere?

Jeg syns bare jeg er ved at blive for "tyk" omkring mine håndtag, så skidt hvis de vokser under mere bulk :( men tjaa, kunne os være fedt med nøgle større muskler.

Kan ik forklare hvorfor min BMI er faldet, jeg skrev bare det maskine sagde, så det må vel være den der lyver?
Brugeravatar

method skrev:
MC skrev:Hvis du kun har taget 1 kg på, så vil jeg sige at du ligger ret tæt på dit ligevægtsindtag. Men det er da slet ikke nok... Spis dog noget mere :)

Hehe jamen okay. Så jeg skal igang i regnemaskinerne igen, så jeg kan finde ud af hvad jeg skal spise mere af? Det er vel mit kcal indtag der skal boostes op for jeg gainer noget mere?

Jeg syns bare jeg er ved at blive for "tyk" omkring mine håndtag, så skidt hvis de vokser under mere bulk :( men tjaa, kunne os være fedt med nøgle større muskler.

Kan ik forklare hvorfor min BMI er faldet, jeg skrev bare det maskine sagde, så det må vel være den der lyver?

Du har taget 1kg på, på ½ år, men dine lovehandles er ved at blive for store :lol:?

Det skal lige siges at du ikke rigtig kan stole på disse målinger - de er helvede upræcise for at sige det groft.

Men hvis du ikke tager på, så skal du indtage flere kalorier ja.
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Arrr det er så kun 3 måneder, men hva fanden :wink:

Ja, mine håndtag er sku seriøst den størrelse de skal være, mener det seriøst. Jeg ser tyk ud når jeg har lav-taljede bukser på og sidder ned :shock: :D

Ved sku ik om det bare er mig :D
Brugeravatar

method skrev:Arrr det er så kun 3 måneder, men hva fanden :wink:

Ja, mine håndtag er sku seriøst den størrelse de skal være, mener det seriøst. Jeg ser tyk ud når jeg har lav-taljede bukser på og sidder ned :shock: :D

Ved sku ik om det bare er mig :D

Så er det nok ikke noget der er kommet pga. det ene kg du har gainet :)
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

MC skrev:Så er det nok ikke noget der er kommet pga. det ene kg du har gainet :)

Nej nej siger jeg heller ikke :D - Jeg siger bare at mine håndtag ER lidt store, så derfor vil jeg være trætte af hvis de voksede yderligere ved et nyt BULK, meeen det blir jeg jo nødt til for at vokse i muskler :(
Brugeravatar

method skrev:
MC skrev:Så er det nok ikke noget der er kommet pga. det ene kg du har gainet :)

Nej nej siger jeg heller ikke :D - Jeg siger bare at mine håndtag ER lidt store, så derfor vil jeg være trætte af hvis de voksede yderligere ved et nyt BULK, meeen det blir jeg jo nødt til for at vokse i muskler :(

Ja du kan ikke både gaine muskler og smide dine håndtag samtidig - det er stort set umuligt.

Så enten lær at lev med det, og så få gang i et seriøst bulk, ellers prøv at cut ned indtil du er tilfreds med fedtprocenten, og bulk så op igen.
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

MC skrev:Ja du kan ikke både gaine muskler og smide dine håndtag samtidig - det er stort set umuligt.

Så enten lær at lev med det, og så få gang i et seriøst bulk, ellers prøv at cut ned indtil du er tilfreds med fedtprocenten, og bulk så op igen.

Nej desværre :( - men ja, tror jeg prøver at cutte ned til en 12% fedt og så må jeg se det derfra. Er tilfreds nok med min kropsstørrelse lige pt. da jeg skal igang med min golfsæson snart, og derfor ik må ligne et stort pumpet brød :P

Et eventuelt seriøst bulk må nok først være efter sommer, da jeg ikke har energi til det nu. Der er sku så meget skole/ferie til udlandet osv. lige nu.

Og så gider jeg heller ikke arbejde mig "fed" lige op til strand-sæsonen :D
Brugeravatar

Jeg æder selv sygt meget, og hver dag jubler jeg over den størrelse jeg har gainer, og tuder over at min mave følger med :p alt mit fedt samler sig KUN på maven, ligner snart min farfar >_>'

Efter skiferien er der sgu dømt CUT! :D Synes du ser meget større ud på profilbilledet, end på det vedhæftede. Er det bare mig/lyset/whatever?
Det er kun dem, der ikke har råd til at stå i baren, der danser.
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Wermuth skrev:Jeg æder selv sygt meget, og hver dag jubler jeg over den størrelse jeg har gainer, og tuder over at min mave følger med :p alt mit fedt samler sig KUN på maven, ligner snart min farfar >_>'

Efter skiferien er der sgu dømt CUT! :D Synes du ser meget større ud på profilbilledet, end på det vedhæftede. Er det bare mig/lyset/whatever?

Det på mit profilbillede er 2 år gammelt, fra da jeg gik til gymnastik, der er sket meget siden :| men det snyder også lidt tror jeg
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster