Bænkpres 5x5+4x6
Dødløft 3x5+3x6
Squat 2x5+1x8+2x10
Leg extension 3x8
Military presses 5x5
Upright rows 2x8+2x5
Mave: ben og overkrop over jorden 10x30 sek.| Crunch 2x30 2x20/m. 10 kg. vægt bag ved nakke
Curls 5x5
Triceps extensions 3x8
*Bænk dips 5x5
Triceps extensions 3x8
Curls 5x5
Hammer curls 4x6
Jeg vil så vidt muligt prøve og se om jeg kan kører programmet 3-5 gange ugentlig, men det er desværre ikke hver uge jeg kommer til at kører det de 3 til 5 gange, fordi jeg arbejder hver dag efter skole. Plus at jeg går til fodbold 3 gange om ugen. Men vil alligevel se om jeg ikke kan kører det minimum 3 gange. Jeg har kørt programmet et par uger nu og indtil videre syntes jeg det giver rigtig godt.
Men nu er jeg ikke helt så erfaren, så det kan godt være det er noget shit jeg har bikset sammen, så hvis det er tilfældet, at det er noget shit, så vil jeg meget gerne hører jeres mening og erfaringer om hvad jeg kunne gøre bedre og bare fyr løs, fordi grunden til jeg ligger min træning her ind er fordi jeg meget gerne vil hører jeres mening og på den måde så lærer lidt af hvad jeg kan gøre bedre med hensyn til programmet og i det hele taget min træning
*Grunden til jeg også har sat de biceps og triceps øvelser ind er fordi, at jeg sådan en dag, som idag har delt min træning op sådan, at fullbody programmet kørte jeg ca. kl 14. Og så har jeg kørt armøvelserne her klokken ca. 20.30