Jeg er 19.. har trænet da jeg var yngre, dvs 3 år siden, for at blive større.
Og så holdte jeg en pause, hvor jeg virkelig gav den max af det usunde..
I dag er jeg 180... og vejer på en normal dag 79-80kg... Og har trænet i 1,5 år igen.. dvs.. pausen er jo også rimelig lang tid siden... men...
For mig er det lige et par kg for meget, Jeg har dog trænet meget, men vil gerne ned på de der 72-74kg.. Så burde den være rimelig meget på plads, altså kroppen.
Jeg er ikk pære-formet, nu har jeg ikke billede, men er rimelig veltrænet, med undtagelse af. At jeg har bare en smule for meget, hist her og der, som ligger lige over musklerne. Som jeg ikk kan komme af med. (fedtprocent på ca 12-13% - Der var den for 2 måneder siden) Så hvis jeg kunne komme ned, på hvert fald under de 75... ville det være fedt..
Men de sidste 2 måneders træning har resultet ikk ændret sig så meget.
Jeg lever rimelig sundt. Med det mener jeg, spiser fornuftig mad.. Til de normale måltider.
(følger dog ikke noget kostprogram mere... da det blev for dyrt for mig - skulle spise ca 4kg mad om dagen... woaw! - har dog ikke fulgt den i 1 års tid)
Mit problem er... Jeg vil gerne blive tyndere.. Men her for det sidste, har jeg lige udvidet min vennekreds, til et at par rigtige festmennesker.. Og det har jeg været med på, i ja.. flere måneder efterhånden...
Og af hvad jeg forstår, siger man at 1 druk-tur = 1 uges træning ødelagt..
Jeg ELSKER at træne, er dog lidt trist når man ikk ser nye resultater...
Og jeg ELSKER at feste, og være ude i weekenderne og være 19

Jeg ved ikke helt om i kan se mit problem?
Kan man have begge?
Eller ja.. Hvad skal jeg gøre/ kan gøre?