Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Patsche skrev:Nu vil jeg gerne begynde på HST i næste uge, men der er et problem jeg har ikke muligheden for at lave Pulldowns så nu ved jeg ikke om jeg skal droppe det eller om der er en øvelse der kan ersttate det

Jesperhs skrev:Pull-up/Chin-up

DBP skrev:Har du et squat-rack?

håber den kan holde 

Anders E skrev:Jeg vil mene det er overkill med Squat alle ugens hverdage. Det du selv har bikset sammen er ikke særlig godt. For at gennemføre den træning skal man virkelig have styr hvad man laver i forhold til sæt og reps. Ellers bliver det bare overtræning. Det er slet ikke noget for normale menesker.
Jeg synes det vil være en god ide for dig at tage udgangspunkt HST hvor man træner sådan cirka træner hver anden dag. HST er ikke nogle bestemte øvelser men en cyklus hvor man periodiserer sin træning på en bestemt måde.
hvis du tager udgangspunkt HST's træningsfrekvens og rep-range: 15-10-10-5-max går du ikke helt galt i byen.
Selvom man kører de samme øvelser i HST programmet kan du, vil jeg mene, godt rotere mellem nogle forskellige øvelser. Det kan der både være fordele og bagdele ved.
Fint at dit program bliver bygget op omkring flerleds-øvelser. Men du skal ikke holde dig fra at slutte din træning af med et sæt Bicep-curl og et sæt tricep pushdown.
Har du læst denne her artikel: http://www.motion-online.dk/styrketraen ... _traening/

method skrev:HST skal da køres som et fullbody program hver anden dag?

method skrev:Ahh sorry my bad.. Missede lige dit indlæg omkring dette

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster