Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

wannabebb skrev:Hej BB!
Jeg er en 15 årig lille fyr, som lige er begyndt at træne. Jeg har fået læst nogle forskellige artikler herinde, og jeg har fattet de fleste. Som jeg har forstået det, så er vejen til at blive stor er:
Træne
Æde
Hvile
Nu er jeg begyndt i fitness-centeret, og min instruktør fiksede et program til mig på 30 sekuner. (Det overraskede mig, at det virkelig gik så hurtigt).
Programmet ser sådan her ud:
Brystpres
Peck Deck
Træk til bryst
Biceps curl - Håndvægt
Triceps pres ned - Kabel
Benpres
Mavebøjninger
Hyperextensions
Benpres
Benløft
Hvis jeg ikke er helt forkert på den, så er det et fullbody-program. Sådan træner jeg tirsdag, torsdag og lørdag.
Alle øvelserne laver jeg 2 sæt med 10-15 reps.
Men nu ville jeg gerne prøve noget nyt, og jeg læste artiklerne igennem en gang til, og jeg stødte på HST programmet, men jeg fattede ikke en pind. Det eneste som jeg fattede var, at det var et fullbodyprogram.
Så måske er der nogle rare sjæle, som gad og uddybe det uden at bruge mega lange komplicerede ord, som jeg ikke forstår.
Og evt. bidrage med ændringer til mit program.

wannabebb skrev:Programmet ser sådan her ud:
Brystpres
Peck Deck
Træk til bryst
Biceps curl - Håndvægt
Triceps pres ned - Kabel
Benpres
Mavebøjninger
Hyperextensions
Benpres
Benløft

wannabebb skrev:Takker for svarene, og tror også, at jeg er nødt til at skifte program :p
Men hvordan kan det være, at fitnessinstruktøren så har givet mig dette program? Altså han er sikkert uddannet, og så ved han nok hvad han laver, men er lidt i tvivl nu :s

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster