Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BodyBlom skrev:JumpJump! skrev:Nu er jeg ikke helt sikker, men jeg regner da med at du øger vægten drastisk og derfor reducerer reps?
Ja selvfølgelig, jeg gør ligesom der står forklaret i artiklen.Man kan gøre det på mange måder, men sådan er klassisk HST bygget op. Så du finder den vægt du kan tage 15 gange uden at rame failure og kører med den i 14 dage. Derefter 14 dage med 10 reps osv.
Jamen det er bare ikk helt lige sådan det står beskrevet i den her artikel

BodyBlom skrev:JumpJump! skrev:Nu er jeg ikke helt sikker, men jeg regner da med at du øger vægten drastisk og derfor reducerer reps?
Ja selvfølgelig, jeg gør ligesom der står forklaret i artiklen.Man kan gøre det på mange måder, men sådan er klassisk HST bygget op. Så du finder den vægt du kan tage 15 gange uden at rame failure og kører med den i 14 dage. Derefter 14 dage med 10 reps osv.
Jamen det er bare ikk helt lige sådan det står beskrevet i den her artikel

BodyBlom skrev:forstår ikke en meter..
Og nej jeg syntes ikk den på MOL er bedre, der er næsten ingen øvelser i. Derfor jeg valgte den her istedet for..
Har i læst artiklen?

BodyBlom skrev:sniper skrev:BodyBlom skrev:forstår ikke en meter..
Og nej jeg syntes ikk den på MOL er bedre, der er næsten ingen øvelser i. Derfor jeg valgte den her istedet for..
Har i læst artiklen?
Med mindre den er blevet lavet om, så ja..Der ligger flere forskellige modeller på mol, og øvelsesvalget er ikke entydigt.. Læs lidt om principperne bag hst så du får baggrunden med..
Har læst begge af de to artikler. Og jeg syndes den her virker bedre og mere overskuelig,
Men kan man bare køre 5x5 hele vejen igennem?

BodyBlom skrev:Men progression er vel også en god ting og ha med i sin træning er den ikk?
Så dropper vi overskriften med HST og kalder den Fullbody med progression![]()
Men er det ikke noget nær den samme Resultat man får ud af det?

BodyBlom skrev:sniper skrev:BodyBlom skrev:Men progression er vel også en god ting og ha med i sin træning er den ikk?
Så dropper vi overskriften med HST og kalder den Fullbody med progression![]()
Men er det ikke noget nær den samme Resultat man får ud af det?
Jo progression er fint og kan gøres rigtig effektivt..Det er der vel delte meninger om.. Tror nu du kan opnå en del mere massemæssigt via hst, men der er jo både fortalere og det modsatte..
Jeg indleder en hst-cyklus her når jeg har afsluttet min cutte-fase. Denne skal basseres på alle aspekter og bliver nok ret kompliceret, men glæder mig til at se resultatet under bulk..
Jah, det skal nok blive godt hehekan høre du er meget stor tilhænger af HST programmer

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster