Jeg har overvejet at begynde på noget HST fra på mandag, men da jeg skal til Barcelona d. 20, kan jeg kun træne programmet i 5 uger. Ville det være dumt kun at køre det 5 uger, eller evt. tage den sidste uge når jeg kommer hjem ugen efter.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hot_fifty skrev:jeg ville køre de 5 uger og så dekon når du skal til Spanien. Så ville jeg køre, 2 uger med 15 reps, 2 uger med 10 og en enkelt med 5
Skal selv til at planlægge træningen når jeg skal afsted hvilket resulterede i et kommende HST program på hele 10 uger

hot_fifty skrev:for vil mene high rep er at foretrække for muskelvækst og dermed skære ned på 5 reps ugen

rask skrev:Træn du bare 5 uger af HST. Om det er de 5 første eller de 5 sidste gør ikke så meget. Det skal nok virke uanset hvad
Der er flere argumenter for at smide både den første og den sidste uge af programmet væk. Det kommer også lidt an på hvordan du har struktureret dit program mht volumen osv, men jeg ville selv vælge de træne de sidste 5 uger af programmet.

JakobKrag skrev:rask skrev:Træn du bare 5 uger af HST. Om det er de 5 første eller de 5 sidste gør ikke så meget. Det skal nok virke uanset hvad
Der er flere argumenter for at smide både den første og den sidste uge af programmet væk. Det kommer også lidt an på hvordan du har struktureret dit program mht volumen osv, men jeg ville selv vælge de træne de sidste 5 uger af programmet.
Mener du at jeg skal springe uge et over og gå direkte til 2 så jeg når at få den sidste med?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster