Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moody skrev:man skal vel ikk køre 15 reps, du kan sagtens lave om i programmet så det hedder f.eks 12-11-....-7 pointen er bare at man skal starte med et relativt højt antal reps for at begrænse muligheden for skader.

... så vil nok give dig ret i det ligeså meget for at sørge for progression over forløbet

Mandenibusken999 skrev:er det bare mig eller er squat med 15 reps dødhårdt? virkligt det eneste der skræmmer mig væk fra hst.

Mandenibusken999 skrev:er det bare mig eller er squat med 15 reps dødhårdt? virkligt det eneste der skræmmer mig væk fra hst.

balder skrev:Jeg har hørt noget om at der findes sådan et excel ark derude hvor man kan smide sine 15/10/5 max ind og så giver den ens træningsprogram? Nogle der har linket til det?
Pind skrev:Yeps de sidste par dage i anden 15 reps uge brænder godt. Kan du ikke tage det though, så er du sat for højt.

Moody skrev:nej man træner 4 gange ugentligt over de 6(8) uger cyklusset varer

Jeg mener det kun er 3 gange hver uge? Mandag, onsdag og fredag, f.eks.

Moody skrev:Jeg mener det kun er 3 gange hver uge? Mandag, onsdag og fredag, f.eks.
som sagt er det et 2 split program, kan ikke rigtigt se hvordan du træne det 3 gange om ugen... så man kun træne den ene del af kroppen en gang hver uge eller ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster