Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1521
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1518

Følg bodybuilding.dk på

Hurtig vudering af kost- og træningsplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB.dk
Jeg har lavet en kostplan samt et træningsprogram, som jeg hurtigt lige vil have en second opinion på. Jeg mangler bare en slags bekræftigelse, for at vide om jeg er på det rigtige eller forkerte tog! Er det okay eller hvad?? Så er jeg nemlig klar til at give den gas, så snart sommerferien er slut. Jeg skal lige et smut til Lloret de Mar en uges tid nu her :drink: .. den er ikke god for formen!

Kostplan:

Måltid 1: klokken 7.15
Havregryn.
1 glas vand.
1 glas juice.
+Vitamin.

Måltid 2: klokken 9.15
Proteinbar.
1 stk. frugt.
0,5 l. vand.

Måltid 3: Klokken 11:45
Kylling Sandwich (groft brød)
0,5 l. vand.

Måltid 4: klokken 13.15
Kylling Sandwich (groftbrød)
0,5 l. vand.

Måltid 5: klokken 15.30 -17.00
2 stk. Rugbrød (m. rullepølse/makrel/spegepølse)
Smoothie (Avocado, æble, banan + juice)

Måltid 6: klokken 19.00-20.00
Oksekød, fjerkræ, fisk el. kylling
Pasta, ris el. kartofler
0,5 l. Mælk
+ Salat

Måltid 7: klokken 22.00
Tun/Proteinpulver
0,5 l. Mælk
Nødder (Mandler+Hasselnødder)

PS. Jeg drikker en shake inden træning!
-Jeg bulker!! Aner ikke hvor meget jeg rammer i kcal, er også ligeglad. Jeg ved bare, at den er et pænt stykke over mit ligevægtsintag. Vil skyde på 3500-4000.

Træningsprogram:
Dag 1:
Bænkpres
Skrå Bænkpres
Weighted Dips
Military Press
Lateral Raises
Crunches

Dag 2:
Squat (Tung)
Calf-raises
Dødløft
Pull-ups
Curls

Dag 3:
Bænkpres
Weighted Dips
DB Shoulder Press
Lateral Raises
Push-ups

Dag 4:

Squat (Let)
Calf-raises
Dødløft
DB Rows
Curls

Dag 5:
Bænkpres
Skrå Bænkpres
DB Bænkpress
Weigthed Push-ups

Et form for 2-Split med en indlagt brystdag, da dette er mit weakpoint!
Så snart der kommer mere masse på, starter jeg muligvis på et af sitets programmer.
Jeg er bare ikke så god til strikse programmer og kostplaner :D

Hvordan ser det ud? Bullseye eller helt ved siden af? :-k
Adrenaline is rushing throug my veins
Next stop is victory, it's rushing like a train!

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

?? :)

Styrkeliste

smid din kost ind i et kostprogram. Så man kan se mængder, protein og alt det. Det gør det meget nemmere at vurdere om der skal laves nogle ændringer. men ser ellers godt ud.

rullepølse og spegepølse kan du godt fjerne. skift det ud med skinke eller hamberyg. Der er meget mindre fedt i, og mange flere proteiner :wink:

Putter du ikke mælk på dine havregryn? Det skal også skrive på.. Men smid det hele ind i et kost program, enten det her fra siden eller krop og kost, eller noget helt 3. så skal jeg nok give lidt mere respons.

Træningsprogrammet ser ganske fint ud.. kort og godt :wink:

Reputation point: 0

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Illisher skrev:smid din kost ind i et kostprogram. Så man kan se mængder, protein og alt det. Det gør det meget nemmere at vurdere om der skal laves nogle ændringer. men ser ellers godt ud.

rullepølse og spegepølse kan du godt fjerne. skift det ud med skinke eller hamberyg. Der er meget mindre fedt i, og mange flere proteiner :wink:

Putter du ikke mælk på dine havregryn? Det skal også skrive på.. Men smid det hele ind i et kost program, enten det her fra siden eller krop og kost, eller noget helt 3. så skal jeg nok give lidt mere respons.

Træningsprogrammet ser ganske fint ud.. kort og godt :wink:

Org, der er ikke noget værre end alt det der vej-mig-her-og-der :D Jeg skal nok lige få det gjort i løbet af 5 min :D

Styrkeliste

vej tingene igennem en gang.. så kan du sjusse dig frem fremover. jeg har kun vejet mine ting en gang.. også spiser jeg samme mændge ca hver gang. så passer det meget godt. :wink:

Styrkeliste

Såh, nu skulle det gerne være gjort sådan nogenlunde korrekt :) Jeg rammer en total på 4300 kcal.
Det vil jeg godt tillade mig at kalde heavy bulk. Jeg måler 175cm og vejer 67kg. :dance: Tag lige et kig på det. Jeg vil MEGET gerne placere min træning i mellem 14.00-16.00, hvordan passer mine måltider til det formål?

Styrkeliste

4300Kcal? cykler du med om den gule trøje eller hvad?

Det var ligegodt højt, specielt din vægt taget i betragtning. hvor har du det tal fra, hvis det er fra en eller anden skødesløs ligevægtsudregner på nettet så drop det, og sæt et lidt mere realistisk bud i stedet. 3000 - 3500 er nok mere rigtigt..

Men nu ved jeg jo ikke hvor aktiv duer i løbet af dagen, men du skal godt nok arbejde hårdt for at komme helt der op, så prøv lige at genovervej den.

mht til det måltid du spiser før træning, så er det fint med kylling. grovbollerne ved jeg dog ikke med.. Det sikkert bare noget hvidt brød med brun farve og nogle kærner i.. Kunne evt gøres bedre med lidt rugbrød. Men ellers ser det da fint nok ud.

Styrkeliste

hvor meget motion laver du hver dag?
http://www.frederikbahne.wordpress.com
- Strength has nothing to do with how much you can squat, but how much effort you put in it -
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 52.50
- Squat: 60.00
- Dødløft: 65.00

Illisher skrev:4300Kcal? cykler du med om den gule trøje eller hvad?
Det var ligegodt højt, specielt din vægt taget i betragtning. hvor har du det tal fra, hvis det er fra en eller anden skødesløs ligevægtsudregner på nettet så drop det, og sæt et lidt mere realistisk bud i stedet. 3000 - 3500 er nok mere rigtigt..

I følge kostplanen rammer jeg da 4300 kcal???! Jeg dyrker fodbold 3 gange om ugen.

Styrkeliste

ja, men bare fordi du spiller fodbold 3 gange om ugen kommer du ikke op på 4300Kcal..

hvis duer ganske almendelig som alle os andre dødelige, din alder og vægt taget i betragtning vil jeg skyde dig til 3000-3300Kcal.

Ville være dumt at starte så højt ud og gaine en masse unødigt fedt som du så skal bruge tid på at fjerne senere.
juster ned på 3500 eller deromkring, og prøv dig så frem.. du kan jo følge din vægt og se om det så er for meget eller for lidt. men det er op til dig hvordan du vil gribe det an jo :wink:

Styrkeliste

Illisher skrev:ja, men bare fordi du spiller fodbold 3 gange om ugen kommer du ikke op på 4300Kcal..

hvis duer ganske almendelig som alle os andre dødelige, din alder og vægt taget i betragtning vil jeg skyde dig til 3000-3300Kcal.

Ville være dumt at starte så højt ud og gaine en masse unødigt fedt som du så skal bruge tid på at fjerne senere.
juster ned på 3500 eller deromkring, og prøv dig så frem.. du kan jo følge din vægt og se om det så er for meget eller for lidt. men det er op til dig hvordan du vil gribe det an jo :wink:

Okay på den måde ;) .. var ikke helt med. Jeg vil nok satse på 3500 kcal så. Jeg har stadig en idé om, at min krop er programmeret til ikke at gaine fedt :D Men jeg er mere interesseret i en vurdering på, HVAD jeg kommer i kæften :) Nogle idéer til aften-måltider (kl 22.00) Tun bliver kedeligt i længden og store mængder hverdag er heller ikke sundt.

Styrkeliste

chill skrev:
Illisher skrev:ja, men bare fordi du spiller fodbold 3 gange om ugen kommer du ikke op på 4300Kcal..

Okay på den måde ;) .. var ikke helt med. Jeg vil nok satse på 3500 kcal så. Jeg har stadig en idé om, at min krop er programmeret til ikke at gaine fedt :D Men jeg er mere interesseret i en vurdering på, HVAD jeg kommer i kæften :) Nogle idéer til aften-måltider (kl 22.00) Tun bliver kedeligt i længden og store mængder hverdag er heller ikke sundt.

Well hvis du er i for stort overskud VIL du gaine fedt uanset hvad du har ideer om :wink:

Synes ellers din kostplan ser fin nok ud..
til natmad spiser jeg selv et blødkogt æg, 10g mandler og 15g kassein.
Du kunne også vælge en makrald mad eller noget advokado med lidt nødder til..

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster