Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bavian skrev:Er det et must for at opnå muskelvækst, at man efter træning indtager carbs med højt GI sammen med noget protein?
Jeg synes ikke så godt om det, fordi jeg ikke gider at have det insulin crash en time efter, og så være nød til at spise igen allerede.
Kan man ikke få gode resultater ved at indtage carbs med medium GI efter træning?
Jeg bager tit nogle proteinmuffins som jeg spiser når jeg er færdig i centeret.
De består af:
Whey 80
Skummetmælk
Æggehvide
Banan
Havregryn
Går det an?

Mikkel leicht skrev:Bavian skrev:Er det et must for at opnå muskelvækst, at man efter træning indtager carbs med højt GI sammen med noget protein?
Jeg synes ikke så godt om det, fordi jeg ikke gider at have det insulin crash en time efter, og så være nød til at spise igen allerede.
Kan man ikke få gode resultater ved at indtage carbs med medium GI efter træning?
Jeg bager tit nogle proteinmuffins som jeg spiser når jeg er færdig i centeret.
De består af:
Whey 80
Skummetmælk
Æggehvide
Banan
Havregryn
Går det an?
Du skal jo have noget kulhydrat efter træning for at undgaa at "crashe" i blodsukkerniveaut alligevel, og stabilisering af blodsukkeret gøres bedst med et rigtigt maaltid.. Saa se du nu bare at komme igang med at spise de hurtige carbs lige efter træning og saa faa spist et solidt maaltid 30-40min senere..

poul hansen skrev:jeg har fået at vide man bygger det inderste bryst med kabel crossovers.
er det noget du ligger inde med mr. H 

Dingo skrev:poul hansen skrev:jeg har fået at vide man bygger det inderste bryst med kabel crossovers.
Af ren nysgerrighed, findes der så nogle studier på det her med inderste, yderste, midterste, øverste, nederste osv osv. brysttræning?
For man hører faktisk med jævne mellemrum trænere sige at den med at flytte stresset indad godt kan lade sig gøre, men jeg har faktisk aldrig set nogle studier hverken på det ene eller det andeter det noget du ligger inde med mr. H
?

Bavian skrev:Kan man ikke få gode resultater ved at indtage carbs med medium GI efter træning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster