Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JeppN skrev:Der sker intet på et par dage, når du ser vægten falde ved sådan et par dage med sygdom, så er det væske og dine depoter
taler skrev:JeppN skrev:Der sker intet på et par dage, når du ser vægten falde ved sådan et par dage med sygdom, så er det væske og dine depoter
Tak for svar.![]()
Men hvad sådan helt generelt, hvis det nu står på i længere tid, hvad vil kroppen så tære på først? Fedtet eller de proteinrige muskler?

taler skrev:Hvad mister man mest af ved sygdom?
Jeg har nu været syg (opkast osv.) i fire dage. Det har været fire dage, hvor jeg stort set ingen ting har spist eller drukket. Mit spørgsmål går derfor på, når man syg og ikke spiser og drikker, mister man så muskelmasse eller fedt? Mister man cirka lige meget af begge dele, eller det klart mest det ene eller andet?

taler skrev:Hvad mister man mest af ved sygdom?
Jeg har nu været syg (opkast osv.) i fire dage. Det har været fire dage, hvor jeg stort set ingen ting har spist eller drukket. Mit spørgsmål går derfor på, når man syg og ikke spiser og drikker, mister man så muskelmasse eller fedt? Mister man cirka lige meget af begge dele, eller det klart mest det ene eller andet?

SP38370 skrev:taler skrev:Hvad mister man mest af ved sygdom?
Jeg har ligget syg i over en uge og jeg kan især mærke det på styrken, ligesom jeg også blev slået lidt ud af træningsrytmen. Regner dog med at være back to basics styrkemæssigt i løbet af en uge. Jeg lå ikke med opkast, så jeg kunne spise som jeg plejede - dog korrigerede jeg nok ikke for at jeg var så inaktiv som jeg var i så mange sengeliggende dage:-))

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster