Jeg startede i fitness for snart to måneder siden (igen), efter ca. to år uden ret meget motion. Jeg er en gut på 27 år, er godt 185 høj, med en kampvægt på 86 kg. Jeg starter altid med et skud NoXplode inden træning, da det har en utrolig god effekt hos mig. Efter træning snupper jeg én omgang proteinpulver blandet med minimælk.
Jeg træner 3-4 gange om ugen i 1½ - 2 timer pr. gang. Starter typisk med 30-45 min cardio på motionscykel, efterfulgt af 45-60 min styrketræning - jeg følger ikke noget fast program, og kører typisk nok noget der ligner fullbody.
Som udgangspunkt er mit mål ikke at blive stor og pumpet, men egentligt bare at "stramme op" over det hele - jeg mener selv at jeg har et godt udgangspunkt, da jeg er i OK form, og typisk giver den godt gas i centret.
Mit "PROBLEM" er så nu, at jeg efter godt to måneder ikke rigtigt føler at der sker fremskridt. Jeg kigger naturligvis og spejlet, og forskellen er meget begrænset - jeg er naturligvis opmærksom på at Rom ikke blev bygget på en dag, og at man ikke bliver FIT på to måneder, MEN hvorfor sker der ikke noget ?!
), jeg spiser sundt, holder mig fra søde drikke, spiser ikke slik, kage og andre søde sager. Vægten har ikke rykket sig fra de 86 kg. i de to måneder jeg har trænet. - Kan man sænke fedtprocenten og holde vægten pga. øget muskelmasse istedet, eller er det umuligt? For jeg kan ikke begribe at jeg er gået fra at sidde stille 7 dage om ugen, til at træne 3-4 gange om ugen, á 1-2 timer pr. gang, og at der f****** ikke sker noget med min krop?
) Mit spørgsmål er derfor til jer, er der noget jeg gør galt? - Skal jeg træne hårdere, skal jeg træne anderledes, spise noget bestemt, eller blot have tålmodighed?
Jeg ser frem til at få lidt gode råd og meninger, god forårsdag til jer.