Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1561
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1558

Følg bodybuilding.dk på

Hvad sker der med min vægt?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej folkens :D

Da jeg startede med at løfte for 1½ måned siden havde jeg ikke været meget fysisk aktiv i et par måneder men da jeg startede med at løfte begyndte jeg at spise godt til og i de første par uger tog jeg ca. 1kg på om ugen og det gik så langsomt ned til ½kg om ugen men i denne her uge lader det til at jeg har tabt mig ½kg på trods af at jeg spiser som første uge, måske endda mere til og jeg fik endda en durum idag på min cheat dag.

Hvordan kan det være?
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

vejer du dig på det samme tidspunkt hverdag?

Og for at følge en vægt bliver du nød til at veje dig lidt mere end en gang om ugen, da der er store svingninger, f.eks. hvis du har meget vand i kroppen kontra lidt.
Billede
Brugeravatar

Jo mere størrer du bliver jo flere kalorier har din krop brug for.
Jeg tror du måske skulle overveje at finde dit daglige kalorie behov, og så prøve at spise derefter. Prøv også at tælle kalorier i et par dage så du får en nogenlunde idé om hvilken mængde energi du får ind i kroppen.
Brugeravatar

A.L.P.H.A skrev:vejer du dig på det samme tidspunkt hverdag?

Og for at følge en vægt bliver du nød til at veje dig lidt mere end en gang om ugen, da der er store svingninger, f.eks. hvis du har meget vand i kroppen kontra lidt.

Kan være det hænger sådan sammen for jeg vejer mig mandag morgen efter mit dump (ellers sker der for store udsving i vægten :lol:) og da jeg vejede mig til ½kg mindre var det midt på dagen. Jeg må jo bare vente til mandag og se :D

Hustler_Boy skrev:Jo mere størrer du bliver jo flere kalorier har din krop brug for.
Jeg tror du måske skulle overveje at finde dit daglige kalorie behov, og så prøve at spise derefter. Prøv også at tælle kalorier i et par dage så du får en nogenlunde idé om hvilken mængde energi du får ind i kroppen.

Det er jo selvfølgelig rigtigt at jeg har brug for mere og mere men jeg holder ikke til at prøve mig frem og ditten og datten så jeg tror bare jeg vil prøve at køre efter en ligevægtsindtag udregner istedet for at køre over uger med regulerende mænger ditten og datten :D
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Brugeravatar

½ kilo er jo pisse ligegyldigt..

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

krzbn, det kan godt være ½kg som sådan ikke betyder så meget men det afslører jo at min diæt ikke er som den skal være.

Hvis det er en diæt lyder det da fint at du taber dig.. Du mener nok at din kost ikke er som den skal være. I så fald er ½ stadig ligegyldigt. Træn hårdere næste gang i stedet for at bekymre dig om noget så sølle.

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

krzbn skrev:Hvis det er en diæt lyder det da fint at du taber dig.. Du mener nok at din kost ikke er som den skal være. I så fald er ½ stadig ligegyldigt. Træn hårdere næste gang i stedet for at bekymre dig om noget så sølle.

Word! Selv når du vejer dig om morgenen vil du se at din vægt svinger ret meget +/- 2-3kg har jeg været udsat for. Så ½ kg skal du ikke spekulere så meget over, det er mere hvis der er en stigende hyppighed/tendens til at du falder i vægt :)
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster