Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1125
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1122

Følg bodybuilding.dk på

Hvad syntes i om det her udsagn?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg kan godt se at mange der har trænet gennem mange år må ha en rigtig god indsigt i at træne og at køre på et overskud af energi for at forøge muskler.

Men tit bliver nybegyndere lidt konfuse når man høre at man bare skal spise meget mad for at vokse, det går hurtigt i starten når man er nybegynder, det går hurtigere med en god træner og videnskab.

http://www.youtube.com/watch?v=8k8P8aP5 ... re=related

Det han siger er jo korrekt, men som han nævnte så bliver mange sure på ham når han siger det. Måske nybegyndere får det at vide fra folk der har trænet 3år+ at man skal spise meget for at gaine.

Denne gaine kontra nybegynder line skulle gerne være illustreret på en tids line så alle kan være med. Men det er pokkers svært..

Håber at i forstår min mening.

Må se video for at forstå hvad jeg mener :D
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: DK Østjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det han siger fra 1.45 min er; kalorieunderskud = vil kroppen begynde at tage på fedtdepoterne = på den måde opbygge muskler --> da den ikke får tilstrækkeligt kalorier gennem kosten og i stedet får fra fedtet. --> MEN! med mindre man INGEN fedt har, kan man derfor heller ikke opbygge muskelmasse! Som han siger; " As long as you take enough protein, what will happen is, the carbs and the fat will be neutralized to feed your body and metabolism and your energy throughout the day. That will leave the protein available for muscle repair and muscle grow..."

Jeg siger, make your choice whats the best for your.
Den sidste tosse er ikke født endnu ...

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Kostplan: Vis kostplan

New Dude skrev:Det han siger fra 1.45 min er; kalorieunderskud = vil kroppen begynde at tage på fedtdepoterne = på den måde opbygge muskler --> da den ikke får tilstrækkeligt kalorier gennem kosten og i stedet får fra fedtet. --> MEN! med mindre man INGEN fedt har, kan man derfor heller ikke opbygge muskelmasse! Som han siger; " As long as you take enough protein, what will happen is, the carbs and the fat will be neutralized to feed your body and metabolism and your energy throughout the day. That will leave the protein available for muscle repair and muscle grow..."

Jeg siger, make your choice whats the best for your.

Jeg tror på hvad han siger da jeg selv som nybegynder har gainet fint muskler samme tid med at tabe fedt men forstår godt at det ikke kan lade sig gøre med en fedtprocent på under 8-10 at opbygge muskler hvis man ikke får tilføjet nok mad.

Det er også rigtigt at ha et overskud af kcal gør at man gainer hurtigere muskler.
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: DK Østjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 150.00

Ruddi skrev:
Jeg tror på hvad han siger da jeg selv som nybegynder har gainet fint muskler samme tid med at tabe fedt men forstår godt at det ikke kan lade sig gøre med en fedtprocent på under 8-10 at opbygge muskler hvis man ikke får tilføjet nok mad.

Det er også rigtigt at ha et overskud af kcal gør at man gainer hurtigere muskler.

Det er også rigtigt at jo "større" man er, jo flere reserver har kroppen at tære på, og en større mængde fedt vil blive konveteret til energi - derfor vil mange også opleve et tab i fedtprocent men en stigning i vægt, når man starter på at træne. Det er dog ikke fedtet som bliver forvandlet til muskler, som du nok ved... Men som du selv siger, skal kroppen være i anabolsk tilstand for at opnå de optimale resultater.
Den sidste tosse er ikke født endnu ...

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

bump! Vil meget gerne høre flere synspunkter på dette enme :)

Geografisk sted: Svendborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 72.50
- Squat: 125.00
- Dødløft: 100.00

Tror emperien går på, at nybegyndere fint kan gaine muskler og tabe fedt samtidigt. Men hvor længe er man så lige nybegynder? :wink:
Brugeravatar

Reputation point: 145

Logbog: Vis logbog

Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster